یافتن پست: #نیست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گرگه میره دم خونه شنگولو منگول زنگ میزنه !
مامانشون میگه بیا تو عزیزم بچه ها نیستن !! :)))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 14:56
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 14:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
درد علی دو گونه است: دردی كه از ضربه ی ابن ملجم در فرق سرش احساس می كند و درد دیگر دردی است كه او را تنها در نیمه شب های خاموش به دل نخلستانهای اطراف مدینه كشانده...و به ناله درآورده است.ما تنها بر دردی می گرییم كه از ابن ملجم در فرقش احساس می كند.
اما این درد علی نیست
دردی كه چنان روح بزرگی را به ناله آورده است ،تنهایی است كه ما آن را نمی شناسیم .باید این درد را بشناسیم نه آن درد را ، كه علی درد شمشیر را احساس نمی كند.
و ....ما
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 14:12
+7
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 13:23
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
ساده میگویم عزیزم

دل بریدن ساده نیست : چشمهای مهربانت را ندیدن ساده نیست

از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام

ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 13:03
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


ﺧﯿﺎﻧﺖ یک اشتباه نیست درست ترین اتفاق در یک رابطه ی اشتباست


دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 12:29
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


@arash-tavanaei
آرش رفته خواستگاری بابای عروس با لپ تاپ اومده می گه جوان، من اهل تحقیقات محلی و اینا نیستم، یوزر پسورد بیاتویونیت رو بزن! {-7-}


4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 12:18
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
گرگ همان گرگ است ، شغال همان شغال و بین این همه حقیقت تنها آدم است که آدم نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 23:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدم باید یه مراسمی واسه خواب داشته باشه !

یه ماچی ، بغلی، شب بخیری چیزی ....

آدمیم مثلا..!!! لپ تاپ که نیست درشو ببندی خاموش شه ..!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 19:29
+5
alireza
alireza
در CARLO


پشت یه پیکان نوشته بود:
من پیکان نیستم، بنز یه بچه فقیرم...



3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 17:55
+12

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ