یافتن پست: #نیست

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 00:54
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 00:45
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 00:41
+2
مهسا
مهسا


+ هی رفیق ! زندگی اونقدر ابدی نیست که خوب بودن رو برای فردا گذاشت ! خوب باش !!!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 00:38
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستان صدام میاد???????????????????????
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 17:23
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


یك روز فكر میكردم اگر او را با غریبه ای ببینم شهر را به اتش میكشم اما امروز برای دیدنش حاضر نیستم حتی كبریتی روشن كنم ...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 14:51
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

چشمای منتظر به پیچ جاده دلهره های دل پاک و ساده پنجره ی باز و غروب پاییز نم نم بارون تو خیابون خیس یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من می کوبه سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده برام یه یادگاریه جز اون چیزی نمونده چشمای منتظر به پیچ جاده دلهره های دل پاک وساده پنجره ی باز و غروب پاییز نم نم بارون تو خیابون خیس تو ذهن کوچه های آشنایی پر شده از پاییز تن طلائی تو نیستی و وجودم و گرفته شاخهء خشک پیچک تنهایی

دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 12:22
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

ناله روح وای چه خسته می کند تنگی این قفس مرا پیر شدم نکرد از این رنج و شکنجه بس مرا پای به دام جسم و دل همره کاروان جان آه چه حسرت آورد زمزمه جرس مرا گرگ درنده ئی به من تاخت به نام زندگی پنجه که در جگر زند نام نهد نفس مرا طوطی هند عالم قدسم و طبع قند جو وه که به گند خاکیان ساخته چون مگس مرا من که به شاخ سرو و گل پا ننهادمی , کنون دست نصیب بین که پر دوخت به خار و خس مرا آب و هوای خاکیان نیست به عشق سازگار آتش آه گو بسوز آنچه به دل هوس مرا جز غم بی کسی در این سفله سرای ناکسی من نشناختم کسی گو مشناس کس مرا ناله شهریار از این چاه به در نمی شود ور نه کمند مو هلد ماه به دسترس مرا

دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 12:19
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


ســـ ـــکوت همیشه به معنای رضایــ ـــت نیست...گاهی یعنی"خسته ام از اینکه مدام به کسانی که هیچ اهمتی برای فهمیدن نمیدهند توضیح دهم..." !


دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 01:52
+9
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
کاش میشد که کسی می آمد باور تیره ما را می شست

و به ما میفهماند دل ما منزل تاریکی نیست

و اخم بر چهره بسی نا زیباست

بهترین واقعه همان لبخند است

کاش میشد که به انگشت نخی می بستیم

تا فراموش نگردد که هنوز انسانیم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 01:04
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ