یافتن پست: #نیست

saman
در CARLO
از انتهای خیالت تاهرکجاکه بروی،بازهم بهم می رسیم،زمین بیهوده گرد نیست.
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/5 - 09:00]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 21:35 توسط SMS
+8
saqar
saqar
در CARLO


هی لعنتی ...




اون طوریم که تو فکر میکنی نیست ...




شاید عاشقت بودم،روزی .....!




ولی ببین بی تو




هم زنده ام،




هم زندگی میکنم ...




فقط گاهی در این میان،




یادت ...




زهر میکند به کامم زندگی را ...




همیــــــــن...


 

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:52
+7
saqar
saqar
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:34
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست
در حق ما هر چه گویند جای هیچ اکراه نیست

بر در میخانه رفتن کار یکرنگان بود

خود فروشان را به کوی می فروشان راه نیست

بنده پیر خراباتم که لطفش دائم است

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:16
+3
henzo_io
henzo_io

برای تو که مهم باشم . . .
مهم نیست برای دیگران مهم باشم یا نباشم . . . !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:00
+6
alifabregas
alifabregas
دوست داشتن ات ، هــوس نیست . . . کـه بــاشـد و نبــاشـد ! نفــس اسـت . . . تا بــاشم . . . تا باشی . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 18:44
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


میدونی چرا وقتی لب کسی رو که دوســــــش دارشی میبوسی چشــــات بسته میشه ؟ چون زیبـــــــاترین لحظه ی عمر آدم دیدنی نیستـــــــ ؛ باید احســـــــــــــــــــاسش کنــــــی


دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 17:57
+6
پوریا
پوریا
سلامتی رفیقی که از پشت خنجر خورد ولی برگشت گفت
مهم نیست فهمیدم اشتباه گرفتی...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 17:50
+5
alifabregas
alifabregas
از اسب که بیفتی اسیر سرزنش خاک می شوی در این سرزمین ، سقوط آزاد هم ممکن نیست …
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 17:29
+4
saqar
saqar
در CARLO
وقتی تو نیستی...
غریبانه زیستن کار من است
وقتی تو نیستی...
" واژه ها هم خساست می کنند نه دلبری "
کم آورده ام!
غریبی را بر این دو خط واژه " دوستت دارم " حک کن!
بی هوا نوشتم، به هوای کسی...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 17:27
+8
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ