یافتن پست: #نیست

alifabregas
alifabregas
آدما مترسک سر جالیز نیستن؛ که وقتی واسه کلاغای دلت تکراری شدن عوضشون کنی؛ پس یه کم در مورد آدما منصف باش؛ تا مترسک یکی دیگه نشی …!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 17:25
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:47
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:36
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
بعضیامثل دسته صندلی سینمامیمونن ... معلوم نیست مال توئه یامال بغل دستی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:33
+5
saqar
saqar
در CARLO
با درودی به خانه می آیی و

با بدرودی

خانه را ترک می گویی

ای سازنده!

لحظه ی ِ عمر ِ من

به جز فاصله یِ میان این درود و بدرود نیست:

این آن لحظه ی ِ واقعی ست

که لحظه ی ِ دیگر را انتظار می کشد.

نوسانی در لنگر ساعت است

که لنگر را با نوسانی دیگر به کار می کشد.

گامی است پیش از گامی دیگر

که جاده را بیدار می کند.

تداومی است که زمان مرا می سازد

لحظه ای است که عمر ِ مرا سرشار می کند.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:05
+2
saqar
saqar
در CARLO

 ضمن قبولی طاعات و عبادات ...


متاسفم واسه پسرایی که شب قدر, تو حیاط امامزاده و سرمزار شهدا هم پیس  پیس کردن و تیکه انداختنو ول نمی کنن و هم چنین متاسفم واسه دخترایی که این مراسماتو با عروسی اشتباه می گیرن! متاسفم واسه مردمی که میان احیا می گیرن و حیاط امامزاده رو پر می کنن از ظرف یه بار مصرف و روزنامه هایی که روشون نشستن, درسته ما تو جهان سوم به دنیا اومدیم ولی حداقل می تونیم سعی کنیم که جهان سومی نباشیم به قول دکتر شریعتی" روستایی بودن عیب نیست, روستایی ماندن عیب است" مردم ما فقط بلدن غر بزنن همین!


متاسفم واسه این برادرامون(!!) که اینجور شبا کلی تریپ برمیدارن و بی سیم می گیرن دستشون و هی از اینور میرن اونور و از اونور میان اینور و وقتی مراسم تموم شد و یکی مثل من داره آشغالای تو حیاط رو جمع می کنه به طرز چندش آوری وراندازش می کنن و بهش تیکه میندازن , متاسفم واسه خودم که اینا باید از من و امثال من مراقبت کنن, متاسفم واسه حاجیایی که به عشق حوری بهشتی تسبیح می زنن, متاسفم واسه احمقایی که به زنشون به چشم اموالشون نگاه می کنن و اسم حسادتشونو میذارن غیرت!


متاسفم واسه دخترایی که اجازه میدن فروشنده ها باهاشون لاس خشکه بزنن و اسم این رفتارشونم میذارن روشن فکری و  high class بودن, متاسفم واسه پسرایی که به اندازه یه ارزن هم اختیارشون دستشون نیست و متاسفم که هممون همه ی این چیزارو می بینیم و کاری نمی تونیم بکنیم
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:49
+12
saqar
saqar
در CARLO

لحظه های لعنتی

!!برای غم انگیز ترین لحظاتم آوازی بخوان. امروز سازم کوک نیست!!

آخرین ویرایش توسط 28000 در [1392/05/3 - 15:57]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:45
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:43
+2
-1
saqar
saqar
در CARLO
اینجا مکانیست برای خالی کردن عقده هایی که هراز گاهی زیر گلویم لانه می کند.
اینجا همان جاییست که روح تب آلودم را پاشویه می کنم شاید که آرام گیرم.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:39
+3
-1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:17
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ