یافتن پست: #نیست

saman
saman
در CARLO
میازار موری که دانه کش است!



در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست فتوایی صادر نشده!



می توانید بیازارید
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 16:53
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

قاصدک غم دارم ،

غم آوارگی و دربدری

غم تنهایی و خونین جگری

قاصدک وای به من

همه از خویش مرا می رانند

همه دیوانه و دیوانه ترم می خوانند

قاصدک دریابم !

روح من عصیان زده و طوفانیست

آسمان نگهم بارانیست

قاصدک غم دارم

غم به اندازه سنگینی عالم دارم

قاصدک غم دارم

قاصدک دیگر از این پس منم و تنهایی

قاصدک حال گریزش دارم

می گریزم به جهانی که در آن پستی نیست

پستی و مستی و بد مستی نیست

میگریزم به جهانی که مرا ناپیداست

شاید آن نیز فقط یک رویاست!!!


دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 16:30
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

این را همیشه بخاطر داشته باش

دنیا قشنگ نیست!!!

آدم ها مثل رودخانه ها جاریند

زلال که باشی سنگهایت را می بینند برمیدارند

ونشانه می گیرند درست به سمت خودت

با این وجود باز هم زلال باش این فرق رودخانه است بامرداب....


دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 16:15
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

چه اندازه خدا نزدیک است! و به قول سهراب:

پای آن شب بوهاست

نفس گرم خدارا هر روز

پشت پرچین دعا میشنویم...

چه دقیق آمده ایم

خانه دوست همین جاست

همین نزدیکی است...

به گمانم پشت دیوار نگاه من و توست

بخدا هیچ دلی تنها نیست...


دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 15:58
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

تو از منی و من از تو چرا که درد یکیست

که آنچه با من و تو روزگار کرد یکیست

عجیب نیست که من با تو نیز تنهایم

که در مقابل آیینه زوج و فرد یکیست

چه فرق می کند اکنون،بهار یا پاییز

برای ما که کویریم سبز و زرد یکیست

من و تو دشمن تقدیر یک دگر هستیم

ولی چه سود، که تسلیم با نبرد یکیست

دلم به دور تو سیاره ای است سرگردان

که شیوه من و این چرخ هرزه گرد یکیست

خدا یکی تو یکی پس از آستان غمت

نمی روم که بدانندحرف مرد یکیست


دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 14:56
+3
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 13:52
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
یه وقتایی لازم نیست حرفی زده شه بین دو نفر... همین که دستت رو آروم بگیره..... یه فشار کوچیک بده..... این یعنی من هستم تا آخرش..... همین کافیه....!
آخرین ویرایش توسط Edward-Marion در [1392/04/24 - 02:57]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 12:45
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
مراقب باش ! دست روزگار هلت میدهد ؛ ولی قرار نیست تو بیفتی ، اگر بی تاب نباشی و خودت را به آسمان گره زده باشی ، اوج می گیری ... به همین سادگی ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 12:42
+3
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 12:33
+3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
لطفا همه بخونن قبل اینکه بخان لایک کنن



اگه جوابیم هست تو پیام خصوصی برام بزارید..لطفا دیدگاه نزارید

این حرف دلمه

بچه ها تک تکمون واسه رسیدن سایت به این درجه کمک کردیم و تلاش کردیم

پس خواهشا بیاید عین گذشته با هم مهربون باشیم

چه منی که ناظم سایتم

چه هر کس دیگه

فرقی نداره

این حرفم به همه اعضای سایته....چه مدیر...چه ناظم....چه کاربر

خواهشا و خواهشا احترام همو نگه دارید

خیلیامون بیرون سایت همدیگرو میبینیم...نزاریم این دوستیا خراب شه

نزاریم کسی ازمون ناراحت باشه

باز دارم میگم من به عنوان کوچیکه همه اعضای سایت این خواهش و ازتون دارم

بیایم یه پاتوق نمونه بسازیم

>>>
منظور از حرفام به شخص خاصی نیست...پس الکی حاشیه درست نکنید<<<

کوچیک همتونم هستم.....دوست داشتی باز نشر کن همه بخونن....


 
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/04/23 - 01:32]
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 01:31
+14
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ