یافتن پست: #نیست

*elnaz* *
*elnaz* *
آخرین ویرایش توسط eli20 در [1392/04/24 - 22:51]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 22:50
+2
saqar
saqar
مناجات یک.. ر در آغاز ماه مبارک رمضان:
خدایا این دنیا فانی است و ما نیز در آن مسافری بیش نیستیم وهمانگونه که خودت فرموده ای روزه بر مسافر واجب نیست. پیشاپیش از تو ممنونم و امیدوارم ابوالفضل نگهدارت باشد
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:26
+11
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردین تو این اخبارا مردا آدم نیستند؟
.
.
مثلا میگه در انفجار اخیر 10 نفر کشته شدن که 2 نفر زن و 3 نفر کودک بودن
انگار مردا کلا واسه مردن آفریده شدن...والا...!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:14
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺭﻓﯿﻖ !!!

ﭘﯿﺮﺍﻫﻨﻢ ﺭﺍ ﺑﺰﻥ ﺑﺎﻻ

ﮐﻤﺮﻡ ﺭﺍ ﺩﯾﺪﯼ؟

ﻧﺘﺮﺱ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﯿﺴﺖ !!!

ﺍﯾﻨﻬﺎ ﻓﻘﻂ ﺟﺎﯼ ﺧﻨﺠﺮﻧﺪ
ﻣﻦ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﻡ ﺩﺭ ﺭﻓﺎﻗﺖ ﭼﻪ ﺷﺪ؟ !

" ﺗﻮ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺵ "
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 18:37
+2
saman
saman
در CARLO
من و داداشم برنامه ریختیم از این به بعد سر سفره شام و ناهار
از پدر و مادرای مردم تعریف کنیم
قبل اینکه ننه بابامون از بچه‌های مردم تعریف کنن !
9 دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 16:23
+3
saman
saman
در CARLO
بوسه چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

‫بوســـه اسم است، چون عمومی است
فعل است، چون هم لازم است هم متعدی
حرف تعجب است، چون اگر ناگهانی باشد طرف مقابل را مات و مهبوت میکند
ضمیر است، چون از قید انسان خارج نیست
حرف ربط است، چون ۲ نفر را به هم متصل میکن !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 13:01
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
امروز تـــــــرا دسترس فــــردا نیست
و اندیشه فردات بجز ســــــودا نیست
ضایع مکن این دم ار دلت شیدا نیست
کاین باقی عمر را بها پیــــــــدا نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 10:37
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
در تنگ نظر سعه ی صاحبنظری نیست
با شب پرگان ، جوهر خورشیدوری نیست
آن را که تجلی است در ایینه ی تاریخ
در شیشیه ی ساعت چه غم ار جلوه گری نیست ؟
رهتوشیه ی زهر سو نستانیم که ما را
با هر که در این راه سر همسفری نیست
در ما عجبی نیست که جز عیب نبیند
آن را که هنر هیچ به جز بی هنری نیست
اینان همه نو دولت عیش گذرانند
ما دولت عشقیم که دورش سپری نیست
سوزی که درون دل ما می وزد این بار
کولک شبانه است نسیم سحری نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 18:53
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
ماندم به خماری که شراب تو بجوشد
پس مست شود در خم و از خود بخروشد
آنگه دو سه پیمانه از آن می که تو داری
با من به بهایی که تو دانی بفروشد
مستم نتوانست کند غیر تو بگذار
صد باده به جوش اید و صد بار بکوشد
وقتی که تو باشی خم و خمخانه تهی نیست
بایست دعا کرد که سرچشمه نخوشد
مستی نبود غایت تأثیر تو باید
دیوانه شود هر که شراب تو بنوشید
مستوری و مست تو به یک جامه نگنجد
عریان شود از خویش تو را هر که بپوشد
خاموش پر از نعره ی مستانه ی من ! کو
از جنس تو گوشی که سروش تو نیوشد ؟
تو ماده ی آماده دوشیدنی اما
کو شیردلی تا که شراب از تو بدوشد ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 18:50
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
دلخوشم با کاشتن هر چند با آن داشتن نیست
گرچه بی برداشت کارم جز به خیره کاشتن نیست
سرخوش از آواز مستان در زمستانم که قصدم
لانه را مانند مور از دانه ها انباشتن نیست
حرص محصولی ندارم مزرع عمر است و اینجا
در نهایت نیز با هر کاشتن برداشتن نیست
سخت می گیرد جهان بر سختکوشان و از آنروز
چاره ی آزاده ماندن غیر سهل انگشاتن نیست
گر به خاک افتم چو شب پایان چه به از آنکه کارم
چون مترسک قامت بی قامتی افرشاتن نیست
از تو دل کندن نمی دانم که چون دامن ز عشق است
چاره دست همتم را جز فرونگذشاتن نیست
سر به سجده می گذارم با جبین منکسر هم
در نماز ما شکستن هست اگر نگذاشتن نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 18:47
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ