یافتن پست: #نیست

فرزاد
فرزاد
وقتی در اینه مینگرید این خودتان نیست که میبینید بلکه تقلید ساده لوحانه ای است در هیات تقارنی خوف انگیز.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 02:08
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
آن كوچه ي پر ز ماجرا يادت هست؟
و بازي گرگم به هوا يادت هست؟

باران كه گرفت هر دومان خيس شديم
مانند گل و پرنده ها يادت هست؟
روزي كه تو را باز صدا زد مادر
گفتي:‹‹نمي آيم به خدا ››يادت هست؟
در بازي گرگم به هوا مادر برد
از من كه تو را كرد جدا يادت هست؟
آن روز گذشت و بهاري ديگر
نگذاشت به باغ ما پا يادت هست؟

تو نیستی که ببینی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:38
+2
مهسا
مهسا
زنـانگـــــــــــــی ام نباشد مـــَــــــــردانگی ات شـــایعه ای بیش نیست!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:34
+5
-1
*elnaz* *
*elnaz* *
اینجا همه هر لحظه می پرسند : « حالت چطور است ؟ » اما کسی یک بار ... از من نپرسید : « بالت ... »
6 دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:18
+2
مهسا
مهسا
گم نشده ام اما پیدا هم نیستم ..!
،خواب نبوده ام اما بیدار هم نیستم...!
،آشنا نبوده ام اما غریبه هم نیستم..!,
خدا نیستم اما تلاش میکنم انسان باشم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 00:49
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
بعضی وقت ها یکی طوری می سوزونتت که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن، بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن!
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 22:13
+10
ali rad
ali rad
برای یک زن زیاد مهم نیست شوهرش کجاست

همینکه بدونه به شوهرش خوش نمیگذره براش کافیه!

.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 17:45
+2
ali rad
ali rad
گاهی آدم احساس می کنه این جمله که «گریه مال مرد نیست» رو یه آدم نامرد گفته تا ما رو از درون ویران کنه
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 17:29
+2
ali rad
ali rad
کاش نامت را با خط بریل می نوشتند!

صدا کردنت کافی نیست

شکوه اسم تو را باید لمس کرد . . .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 17:17
+1
saeed
saeed
اینجا رادیو "دل" است ، صدای مرا از عمق "قلبم" میشنوید .این یک" پ "نیست. یک احساس پاک است که میگوید : دوستت دارم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 13:25
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ