یافتن پست: #نیست

ali rad
ali rad
به سلامتیه اونایی که برای داشتنشون لازم نیست با سیاست باشی یا نقش بازی کنی، همین که یک رنگ باشی کافیه
آخرین ویرایش توسط nirvana در [1391/01/6 - 17:31]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 17:30
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
...کسی نیست، بیا زندگی را بدزدیم، آن وقت میان دو دیدار قسمت کنیم. سهراب
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 17:16
+3
چشم انداز..
چشم انداز..
تـــا حـــالا دقــــت کـــردیــــن !؟
شـــانـــــس یــــه بـــار در خــونــه آدمـــو میــــزنـــه ,
بَـــدشــــانـــســـی دســـتـــش رو از روی زنـــگـــــــ بـــر نـــمیـــداره ,
بـــدبــَـخـــتـــی هَـــم کـــه کـــلاً کـــلیــد داره . . . . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 13:02
+4
مهسا
مهسا
بهانه ی دخترا: ۱ – فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی خیلی از مرحله پرتی) ۲ – من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی خیلی بد هیکلی) ۳ – من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی دلم یه جا دیگه گیره) ۴ – تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی عجب غلطی کردم با تو آشنا شدم) ۵ – من تو رابطه مون از هیچ کاری دریغ نکردم (یعنی هر غلطی خواستم کردم) ۶ – دیروز یه خواستگار دکتر داشتم (یعنی زودتر بیا منو بگیر ){-2-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 01:44
+4
tamanna
tamanna
جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون عمه به قربونت بره
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 01:22
+13
مهسا
مهسا
شهر من اینجا نیست ! اینجا... آدم که نه! آدمک هایش , همه ناجور ، رنگ بی رنگی اند! و جالب تر ! اینجا هر کسی هفتاد رنگ بازی میکن ، تا میزبان سیاهی دیگری باشد
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 23:20
+4
مهسا
مهسا
یارو اومده کامنت گذاشته که استفاده از [!] شکن حرام است شماها همه دارین گناه میکنید...! یکی نیست بگه ،مرتیکه خودت با قند شکن اومدی تو فیس بوک داری مزخرف میگی!!! {-39-}{-34-}{-7-}
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 23:06
+2
zahra
zahra
یعنی ممکنه بتونم بسازم ، ولی یه بلد نیستم عوض کنم !!
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 21:42 توسط Mobile
+4
-1
saeed
saeed
دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست
مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه… !!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 11:10
+1
zahra
zahra
خیال کردی ... وقتی به همراه ديگري ... از کنارم می گذری... دنیا به آخر می رسد... دنیایت من بودم ... که به آخر رسیدم ... و تو اکنون هیچ نیستی.....!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 04:18 توسط Mobile
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ