عسل ایرانی
با تو شِعرام هَمِگــے رَنگِ بَهارِه
با تو هیچ چیزے دِلَم کَم نِمیارِه
وَقتــے نیستــے هَمــﮧ چیـــےِ تیره و تارِه
کاش بِبَخشــےِ تو خَطا هامو دوباره @Malo0o0os
tamanna
حرف راست و خوشگل و موشگل
خب حالا که میخواستین اسکار بدین چرا حجت و راضیه رو دعوت نکرده بودین؟
اونا هم آدمن...
بچه های اونا هم بچۀ آدمن...
تولۀ سگ که نیستن که...
اِشکالشون... اشکالشون اینه که بلد نیستن خوب حرفشون رو بزنن....
اشکالشون اینه که زود از کوره در میرن...
ولی اینا دلیل نمیشه که...
نادر و سیمین و حجت و راضیه به یه اندازه تو این افتخار سهیم بودن راس نميگم...............
*elnaz* *
ما سم ِ مار را با پادزهر خنثی می کنیم اما سم ِ کلمات را چه گونه ؟ نمی دانم! حالم خوب نیست! حسین پناهی
reza
درست است که من همیشه از نگاه نادرست و طعنه ی تاریک ترسیده ام
درست است که من زیر بوته ی باد، سر بر خشت خالی نهاده ام
درست است که طاقت تشنگی در من نیست....
اما با این همه گمان مبر که در برودت این بادها خواهم برید...
reza
بیماری یخچال گرایی:
.
.
.
.
... ... .
نوعی بیماری روانیست که فرد را تحریک به باز کردن درب یخچال میکند، در حالی که نه تشنه است، نه گرسنه است و نه اصلا میداند که چه میخواهد از علائم این بیماری این است که فرد از اتاقش خارج میشود سرگردان راه آشپزخانه را در پیش میگیرد درب یخچال را باز میکند، چیزی بر نمیدارد درب را میبندد.
این بیماری به وفور در میان متولدین دهههای ۶۰ و ۷۰ به چشم میخورد
reza
تا کی غم آن خورم که دارم یا نه
وین عمر به خوشدلی گذارم یا نه
پر کن قدح باده که معلومم نیست
کاین دم که فرو برم برآرم یا نه
تا کی غم آن خورم که دارم یا نه
وین عمر به خوشدلی گذارم یا نه
پر کن قدح باده که معلومم نیست
کاین دم که فرو برم برآرم یا نه
نیوشا
معنی خنگول == به کسی گفته میشود که قلبی پاک و بی گناه دارد. آدم فروش نیست , نا رفیق نیست , از پشت خنجر نمیزنه , مهربان است!
به سلامتیــــــــــــه همه ی خنگــــــولا
Alireza
من ندارم زن و از بی زنیم دلشادم
از زن و غر زدن روز و شبش آزادم
نه کسی منتظرم هست که شب برگردم
نه گرفتم دل و نه قلوه به جایش دادم
زن ذلیلی نکشم هیچ نه در روز و نه شب
نرود از سر ذلت به هوا فریادم
“هر زنی عشق طلا دارد و بس٬ شکی نیست”
نکته ای بود که فرمود به من استادم
شرح زن نیست کمی٬ بلکه کتابی است قطور
چه کنم چیز دگر نیست از آن در یادم
هر کسی حرف مرا خبط و خطا می خواند
محض اثبات نظرهای خودم آمادم(!)
زن نگیر - از من اگر می شنوی- عاقل باش!
مثل من باش که خوشبخت ترین افرادم
مادرم خواست که زن گیرم و آدم گردم
نگرفتم زن و هرگز نشدم من آدم!
هیچ کس نیست که شیرین شود از بهر دلم
نه برای دل هر دختر و زن فرهادم
الغرض زن که گرفتی نزنی داد که: “من
از چه رو در ته این چاه به رو افتادم؟”
elahi fadat sham aji joooooooooooonam delam barat y zare shodeeeeeeeeeeeeee











1391/01/6 - 21:58