یافتن پست: #نیست

عسل ایرانی
عسل ایرانی
با تو شِعرام هَمِگــے رَنگِ بَهارِه

با تو هیچ چیزے دِلَم کَم نِمیارِه

وَقتــے نیستــے هَمــﮧ چیـــےِ تیره و تارِه
کاش بِبَخشــےِ تو خَطا هامو دوباره @Malo0o0os
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 21:50
+8
tamanna
tamanna
حرف راست و خوشگل و موشگل
خب حالا که می‌خواستین اسکار بدین چرا حجت و راضیه رو دعوت نکرده بودین؟
اونا هم آدمن...
بچه های اونا هم بچۀ آدمن...
تولۀ سگ که نیستن که...
اِشکالشون... اشکالشون اینه که بلد نیستن خوب حرفشون رو بزنن....
اشکالشون اینه که زود از کوره در میرن...
ولی اینا دلیل نمیشه که...
نادر و سیمین و حجت و راضیه به یه اندازه تو این افتخار سهیم بودن راس نميگم...............
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 21:03
+11
*elnaz* *
*elnaz* *
ما سم ِ مار را با پادزهر خنثی می کنیم اما سم ِ کلمات را چه گونه ؟ نمی دانم! حالم خوب نیست! حسین پناهی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 20:30
+2
reza
reza
درست است که من همیشه از نگاه نادرست و طعنه ی تاریک ترسیده ام
درست است که من زیر بوته ی باد، سر بر خشت خالی نهاده ام
درست است که طاقت تشنگی در من نیست....
اما با این همه گمان مبر که در برودت این بادها خواهم برید...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:20
+2
reza
reza
بیماری یخچال گرایی:
.
.
.
.
... ... .
نوعی بیماری روانیست که فرد را تحریک به باز کردن درب یخچال می‌کند، در حالی‌ که نه تشنه است، نه گرسنه است و نه اصلا میداند که چه می‌خواهد از علائم این بیماری این است که فرد از اتاقش خارج میشود سرگردان راه آشپزخانه را در پیش می‌گیرد درب یخچال را باز می‌کند، چیزی بر نمیدارد درب را می‌بندد.
این بیماری به وفور در میان متولدین دهه‌های ۶۰ و ۷۰ به چشم می‌خورد
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:16
+2
مهسا
مهسا
دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه... !!{-38-}{-54-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:14
+7
reza
reza
تا کی غم آن خورم که دارم یا نه

وین عمر به خوشدلی گذارم یا نه


پر کن قدح باده که معلومم نیست

کاین دم که فرو برم برآرم یا نه

تا کی غم آن خورم که دارم یا نه

وین عمر به خوشدلی گذارم یا نه


پر کن قدح باده که معلومم نیست

کاین دم که فرو برم برآرم یا نه
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:09
+5
نیوشا
نیوشا
معنی خنگول == به کسی گفته میشود که قلبی پاک و بی گناه دارد. آدم فروش نیست , نا رفیق نیست , از پشت خنجر نمیزنه , مهربان است!

به سلامتیــــــــــــه همه ی خنگــــــولا
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 18:47
+6
Alireza
Alireza
من ندارم زن و از بی زنیم دلشادم


از زن و غر زدن روز و شبش آزادم


نه کسی منتظرم هست که شب برگردم

نه گرفتم دل و نه قلوه به جایش دادم

زن ذلیلی نکشم هیچ نه در روز و نه شب

نرود از سر ذلت به هوا فریادم

“هر زنی عشق طلا دارد و بس٬ شکی نیست”

نکته ای بود که فرمود به من استادم

شرح زن نیست کمی٬ بلکه کتابی است قطور

چه کنم چیز دگر نیست از آن در یادم

هر کسی حرف مرا خبط و خطا می خواند

محض اثبات نظرهای خودم آمادم(!)

زن نگیر - از من اگر می شنوی- عاقل باش!

مثل من باش که خوشبخت ترین افرادم

مادرم خواست که زن گیرم و آدم گردم

نگرفتم زن و هرگز نشدم من آدم!

هیچ کس نیست که شیرین شود از بهر دلم

نه برای دل هر دختر و زن فرهادم

الغرض زن که گرفتی نزنی داد که: “من

از چه رو در ته این چاه به رو افتادم؟”
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 17:49
+4
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
دیگر نمی گویم:گشتم نبود نگرد،نیست گشتم،اتفاقأ بود،فقط مال من نبود… شما بگرد لابد مال شماست.{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}





دیــری نَخـواهـد گُـذشتــ حــیوانــاتــ بـَـرای کــوچَکــ شِمــُردنــِ یگـدیکــر بـِــه هـَـم بِگــوینـَـد انســـان!!!.... {-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 17:37
+3
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ