یافتن پست: #نیست

مهسا
مهسا
وقتی به عقب بر میگردی متوجه میشی که جای بعضیا الان که تو زندگیت خالی نیست هیچ ، اون موقع هم زیادی بوده......
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 19:32
+6
مهسا
مهسا
دست به دامن خدا که میشوم،.... چیزی آهسته درون من به صدا میاید که ...نترس!!!! …از باختن تا ساختن دوباره فاصله ای نیست ....!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 19:08
+5
ramin
ramin
گاهی دست (خودم) را می گیرم؛ میبرم هواخوری. (یاد) تو هم که همه جا با من است، (تنهایی) هم که پا به پایم می دود... می بینی؟ وقتی نیستی هم جمعمان جمع است...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 17:01
+5
Hamid
Hamid
اول از همه برایت آرزومندم که عاشق شوی،
و اگر هستی، کسی هم به تو عشق بورزد،
و اگر اینگونه نیست، تنهائیت کوتاه باشد،
و پس از تنهائیت، نفرت از کسی نیابی.
آرزومندم که اینگونه پیش نیاید، اما اگر پیش آمد،
بدانی چگونه به دور از ناامیدی زندگی کنی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 16:09
ramin
ramin
وقتی كسی نیست كه به اون فكر كنی به اسمان بیاندیش چون در اسمان كسی هست كه به تو فكر می کند
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 13:14
+9
MoHaMaD
MoHaMaD
گه عاشقی، سعی کن به عشقت برسی چون وقتی بره دیگه رفته.

اگه عاشق نیستی پس تلاش نکن که طعمش رو بچشی.

چون تلخترین شیرینی روزگاره
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 08:47
+2
MoHaMaD
MoHaMaD
*به سلامتی اونایی که...
درد و دل همه رو گوش میدن......
اما معلوم نیست خودشون کجا درد و دل میکنن...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 08:44
+3
reza
reza
اندوه که از حــــــــد بگذرد، جایش را می‌دهد به یک بی‌‌اعتنایی مزمن.
دیگر مهم نیست:
بودن یا نبودن؛...
دوست داشتن یا نداشتن..!
آنچه اهمّیت دارد، کشداری رخوتناک حســــــــــی است که دیگر تو را به واکنش نمی‌کشاند
... و در آن لحظه در سکوت فقط نگاه می‌کنی
و نگاه می‌کنی
و نــــــــــگاه...!‬
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 01:24
+4
fowkes
fowkes
آهــــــــــــــــــــــــــــــای لایک زن ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا تمام چیزایی رو که لایک میکنین دوست دارین؟؟؟
اصلا چند درصدشو میخونین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینو ننوشتم که لایک کنین
جواب میخوام
جـــــــــــــــــواب
آخرین ویرایش توسط fowkes در [1391/01/8 - 01:17]
21 دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 01:17
+5
-5
reza
reza
می دانستم عاشق بارانی ،

آنقدر اشک ریختم تا خورشید بتابد بر روی سیل اشکهایم ،

تا اشکهایم ابر شود و باران ببارد

این اشکهای من است که بر روی تو میبارد

آسمان با دیدن چشمهای من می نالد

عشق همین است و راه آن نفس گیر

باز هم می خواهم عشق را با تمام دردهایش،

دردهایی که درد نیست چون درمانش تویی ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 01:15
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ