یافتن پست: #نیست

مهراوه
مهراوه
میگن هیچ عشقی تو دنیا ، مثله عشقه اولین نیست
میگذره یه عمری اما ، از خیالت رفتنی نیست
داغه عشقه هیچکی مثله ، اونکه پس میزنتت نیست
چقده تنهاشی وقتی ، هیچکسی هم قدمت نیست
داغه عشقه هیچکی مثله ، اونکه پس میزنتت نیست
چقده تنهاشی وقتی ، هیچکسی هم قدمت نیست
چقده سخته بدونی ،اونکه میخوایش نمیمونه
که دلش یه جایه دیگست و همه وجودش ماله اونه
چقده برای اونکه ، جون میدی غریبه باشی
بگی میخوام با تو باشم ، بگه میخوام که نباشی
چقده سخته بدونی ،اونکه میخوایش نمیمونه
که دلش یه جایه دیگست و همه وجودش ماله اونه
چقده برای اونکه ، جون میدی غریبه باشی
بگی میخوام با تو باشم ، بگه میخوام که نباشی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/10 - 20:02
+3
payam65
payam65
وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند، ولی قلبش سیاه میشود. دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است
دیدگاه  •   •   •  1391/01/10 - 13:15
+2
payam65
payam65
دوستت دارم کمتر از خدا و بیشتر از خودم چون به خدا ایمان دارم و به تو احتیاج!!

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم

نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت، تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی

عشق کنار هم ایستادن زیر باران نیست...!!! عشق این است که یکی برای دیگری چتر شود و دیگری هرگز نفهمد چرا خیس نشد

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموی توست اما ریشه ی عمر من است

فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست ... اما حیف این تازه اول یک زندگیست
زندگی چیزیست شبیه یک حباب ... عشق آبادیه زیبایی در سراب
فاصله با آرزو های ما چه کرد ... کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد !!!

یه سنگ کافیست برای شکستن یه شیشه! یه جمله کافیست برای شکستن یه قلب! یه ثانیه کافیست برای عاشق شدن! یه دوست مثل تو کافیست برای تمام زندگی

اگه یک روز فکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنش چشمات و ببند و اون لحظه ای که اون کنارت نباشه و به خاطر بیار اگه چشم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/10 - 11:05
+2
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
برای فرشته بودن نیازی به بال نیست!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 19:04
+12
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
این جوری نگام نکن
دیگه مردی شدم واسه خودم{-39-}
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 19:01
+7
مهسا
مهسا
حیف نون یه ماشین صفر میخره، بلافاصله زنگ میزنه به 110 میگه فرمون، دنده، کلاج، گاز و ترمز ماشینم نیست، کلاه سرم گذاشتن! پلیس میگه تو حیف نون نیستی؟ میگه چرا، میگه صندلی عقب نشستی، برو صندلی جلو بشین!!!{-54-}{-8-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 17:54
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
تونل ها ثابت کردند که حتی در دل سنگ هم ، راهی برای عبور هست ...
ما که کمتر از آنها نیستیم ، پس نا امیدی چرا . . . ؟
...........
بیایید سال نو رو با امید به اینکه میتونیم موفق باشیم شروع کنیم و شاد باشیم بی هیچ بهانه ای{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 17:53
+9
مهسا
مهسا
آفرین به این مرد که یادش نرفته روزی هم مادرش اونو اینطوری بغل میکرده و بهش غذا میداده. دستان این پسر بوسیدنیست. امیدوارم همه ما قدردان زحمات پدر و مادرمون باشیم. این تصویر را برای دیگران ارسال کنیم...شاید تاثیر گذار باشد{-15-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 16:06
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دنیا را می دهم برای یک لبخندت.هراسی نیست تو که بخندی همه ی داده هایم جبران می شود.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 15:46
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما كدوم یكی هستین ؟! ( راستشو بگو )

فروردین = مغرور
اردیبهشت = شرور
خرداد = عصبی
... تیر = زیبا
مرداد = مهربان
شهریور = معصوم
مهر = دورو
ابان = حسود
اذر = بدشانس
دی = دوست داشتنی
بهمن = بدجنس
اسفند = اروم
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1391/01/9 - 14:59]
6 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 14:58
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ