یافتن پست: #نیست

ali rad
ali rad
ن نگویم که در این شهر

وفاداری نیست!

هست بسیار ولی کو به

وفاداری من؟!

آنکه بیش از همه با من دم یاری میزد

دست برداشت ز

من روز گرفتاری من......
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:10
+4
ali rad
ali rad
کسی نیست



با خیال خود



قدم زده ام تا این جا........
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 01:57
+4
مهراوه
مهراوه
- اعتراف می کنم که: امشب بعد از 1 سال به این معما پی بردم که آقاجونم مسواکش رو کجا قایم می کنه که من نمی بینم. بارها دیدم که داره مسواک می زنه اما به محض اینکه بعدش می رم مسواک بزنم مسواکش غیب می شه. خب زیاد پیچیده نیست از مسواک من استفاده می کرده!{-8-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 00:46
+6
ALI SHABAN
ALI SHABAN
وااااااااااااای دل تو دلم نیست 9 ساعت دیگه میخواد سال تحویل بشه{-45-}.تو پوسته خودم نمیگنجم !!!{-45-} امیدوارم که همه ی دوستان سالی پر از شادی و سربلندی داشته باشن.{-26-}
{-35-}{-35-}{-35-}اینو یادتون نره که من همیشه همتونو خیـ ـ ـ ـلی دوست دارم {-35-}{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 23:25
+7
-4
sina
sina
اگه استقلال این بازیو نزد!اگه نزد من اسممو عوض می کنم {-2-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 19:52
+8
ali rad
ali rad
وقتی تو با من نیستی از من چه می ماند..

از من جز این هر لحظه فرسودن چه می ماند..

از من چه می ماند جز این تکرار پی در پی....

تکرار من در من مگر از من چه می ماند...؟؟!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 19:13
+2
نیوشا
نیوشا
در ترول
بابا چرا مثل آدم نمیگـــــین کدومه؟! :ا

مگه کرم دارین آخه روانیا:|
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 18:24
+10
ronak
ronak
یک حدیث هست که میفرماید

بعضی از مهمون‌ها حبیب خدا نیستن عذاب الهین ….

گفتم در جریان باشید
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 14:06
+8
-1
ESmaEL
ESmaEL
دوست دختر [!] میره رو تخت پاشو باز میکنه میگه می دونی منظورم چیه؟ [!] میگه خر که نیستم یعنی کل تخت مال توئه , من رو زمین بخوابم.{-18-}{-18-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 13:48
+10
ali rad
ali rad
هیچ تنهایی

شبیه دیگری

نیست تنهایی ؛

بار تنهایی را

به دوش میکشم .
آخرین ویرایش توسط nirvana در [1390/12/29 - 12:39]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 12:37
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ