یافتن پست: #نیست

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
عقب بایست
میخواهم کمی با خودم خلوت کنم
تو دیگر نه تنها خودت نیستی
بلکه
مرا با خودم بیگانه کردی
باید خودم را باز یابم
کمی از من دور شو
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 01:40
+8
ali rad
ali rad
ساعت ها را بگذارید بخوابند ، بیهوده زیستن را نیازی به شمردن نیست.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 23:48
+1
ali rad
ali rad
پاک کردن حافظه دیروز


خط زدن بر من ، پایان من نیست

آغاز بی لیاقتی توست...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 23:38
+1
ali rad
ali rad
تمام می شوم از تو

نیستی که ببینی

پای دراز شده از گلیم را

چطور قلم کرده

زمانه ..
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 23:28
+1
ali rad
ali rad
حالم من بد نیست غم کم می خورم کم که نه! هر روز کم کم می خورم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 23:21
+2
ali rad
ali rad
برای خوشبخت بودن ، به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن ! پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 21:08
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می دونی دوستت دارم چند حرفه
نه دیگه اشتباه گفتی
دوستت دارم حرف نیست زندگیه
زندگیم دو حرفه
/////////////////// تو ////////////////
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 17:52
+5
mohamad
mohamad
یاد دارم در غروبی سـرد سـرد
میگذشـت از کوچه ما دوره گـرد
داد مـیزد :کهنه قالی میخـرم
دسته دوم جنس عالی میخـرم
کاسه و ظرف سفـالی میخـرم
... گر نداری،کوزه خالی میخرم
اشک در چشمان بابا حلقه بست
عاقبت آهی کشید
بغضش شکـست
اول ماه است و نان در سفره نیست
ای خدا شکـرت ولی این زندگیست ؟!
بوی نان تازه هوشش برده بود
اتفاقا مادرم هم روزه بود
خواهرم بی روسری بیرون دوید
گفت آقا سفره خالی میخرید .....؟!؟!
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 17:20
+4
maryam
maryam
دلم به بهانه همیشگی گریست….بگذار بگرید وبداند

هر آنچه خواست همیشه نیست

بـی قـرار هیـچ قـراری نبـوده ام مگـر

قـراری کـه باتــــو داشتم و هـرگـز نیـامـدی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 15:55
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
در MEETING S
@ramins
حس می کنم ، حسم به تو حسی نو است
حسم برای حس تو ، شعری نو است
حس می کنم ، حس کرده ای احساس من
احساس حسم حاسد و جنسی نو است
حدسی بزن ، حسم حسود حس کسیت
احساس تو بر حس من ، حدسی نو است
در حس تو ، احساس من محسوس شد
احساس کن حس مرا ، حسی نو است
سحری بکن ای ساحر احساس من
هر حس تو نسبت من ، سحری نو است
مبحوس گشت احساس من از حس تو
حساس کن احساس خود ، فصلی نو است !!!
7 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:48
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ