یافتن پست: #نیست

mah3a
mah3a
بیا بنویسیم روی خاک رو درخت

رو پر پرنده رو ابرا

بیا بنویسیم روی برگ روی آب

توی دفتر موج رو دریا

بیا بنویسیم که خدا ته قلب آینه است

مثل شور فریاد یا نفس تو حصار سینه است

با همیشه موندن وقتی که هیچی موندنی نیست

اوج هر صدای عاشقه که شکستنی نیست

با صدام میام همه جا تو رو مینویسم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 10:51
+6
afsaneh heidari
afsaneh heidari
خیانت یک اشتباه نیست

درست‌ترین اتفاق در یک رابطهٔ اشتباه است . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 01:36
+5
مهسا
مهسا
من ایده آلیست نیستم،... باور کن نیستم،
چیزی که میخوام اصلا بزرگ و آرمانی نیست!
یه چیز ساده میخوام.... آرامش!
بفهم... خسته م از اینهمه دلتنگی
به قول تو بی مورد اما بنظر خودم منطقی
که نه کم میشه نه تموم.
دلتنگ حضور آدمیم که منو برای خودم بخواد،
منو دوست داشته باشه
با تمام خصلت های خوب و بدم...
آدمی که وقتی غمگینم
دوستانه سرمو روی شونه هاش بگیرهه
و با مهربونیش آرومم کنه
کسی که با یه نگاه مهربون و عمیقش
غم عالم از یادم بره
و با یه لبخند مطمئنش دلم پر بشه از باور؛
کسی که شبها آخرین کارش گفتن شب به خیر باشه
و اولین کارش بعد از بیداری فرستادن
یه صبح به خیر از ته دل!!!
کسی که از ته دل تمام این کارای ساده رو برام بکنه
نه برای ......
اینا واقعا ایده آلیست بودن رو می رسونه؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 01:29
+7
مهسا
مهسا
خدایا ........
من تظاهر و پنهان کاری بلد نیستم.
به بزرگی خودت قسم که نمیخوام هم بلد باشم.
خدایا دنیای سومی هم داری
که بتونم اونجا آزادانه خودم باشم ؟!؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 01:20
+7
ronak
ronak
تو نیستی ...
و من ماندم و خواب هايي معطل
دلي دست دوم....
غمي دست اول...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 00:53
+3
ronak
ronak
برای کنار هم گذاشتن واژه ها٬
دست قلمم بیش از آنچه فکر کنی خالی است…
و بیش از آنچه فکر کنی احساس می کنم به نوشتن مجبورم !
شاید این هم خاصیت ِ داشتن این صفحه ی مجازی است ؛
میان جاده که می آمدم ، سرم پر از فکر بود
فکرهایی از آن دست که به هر نیمه ای که می رسیدم
احساس می کردم بیش از این رخصت پیش رفتن ندارم
چیزهایی مثل ِِ
آینده
رفتن
ماندن
حالا اما اندیشه ای نیست برای به واژه آوردن..................@M2TSH
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 00:44
+3
مهسا
مهسا
بغض همیشه نشانه ضعف بغض کننده نیست،گاهی بیانگر شدت بی رحمی مخاطبش است....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 00:29
+5
mohamad
mohamad
{-31-}ای خدا چی بگم هیشکییییییییییییییییییییی منو دوست نداره
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 23:58
+3
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
مچاله کن ، بشکن ، بند بزن ، خط بزن ، خلاصه راحت باش …

ارث پدرت نیست ، دل تنهای من است . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 23:03
+6
Alireza
Alireza
ببین یارو خودشو کشته اومده از چی عکس بگیره آخه هیجکس نیست بگه مگه حیون قحطه
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 22:23
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ