sahar
گاهی سکوت دوست معجزه می کند و تو می آموزی که بودن همیشه در فریاد نیست
ALI SHABAN
مهم نیست چه به سرم اومد چه شد مهم اینست که من چه شدم
آخرین ویرایش توسط
ART_MAN در [1390/12/28 - 18:11]
Danial
همانطور که دیگه شلوار پاره نشانه فقر نیست...سکوت هم دیگر نشانه رضایت نیست...
ronak
خسته ام ....
خسته تر از تمام خستگی هایم ...
بسان بیابان خشکی که خو گرفته باشد به خشکسالی
و در خواب هم ندیده باشد خنکای آب را
بسان خاری بی تصور باران .
... خسته ام ....
مرا با من رها کنید اگر باران نیستید
ramin
حسِ خوبی نیست
در رویایِ کسی گم بشی که
فکر تو حتی در
در خوابش نمیگنجد
فدات خب خودم هستم دیگه.چه کاریه شما خودتو ب زحمت بندازی؟
1390/12/29 - 23:13 ( لايک توسط 1 کاربر )زحمتی نیست!من دوست دارم دوستانم رو در آغوش گرم خوشبختیه خودم بگیرم!!



1390/12/29 - 23:23 ( لايک توسط 1 کاربر )












1391/01/3 - 03:09ای بابا ! تو هم که همش گریه!!!

1391/01/3 - 21:22 ( لايک توسط 1 کاربر )مثله اینکه خیلی اوضاعت بی ریخته ها!!!

1391/01/4 - 00:20