یافتن پست: #نیست

ali rad
ali rad
قطار راهت را بگیر برو … نه کوه توان ریزش دارد، نه ریز علی پیراهن اضافه، هیچ چیز مثل سابق نیست …
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:20
+3
behzad
behzad
امروز ظهر شیطان را دیدم. نشسته بر بساط صبحانه و آرام لقمه برمیداشت. گفتم: ظهر شده، هنوز بساط کار خود را پهن نکرده ای؟ بنی آدم نصف روز خود را بی تو گذرانده اند... شیطان گفت: خود را بازنشسته کرده ام. پیش از موعد! گفتم: به راه عدل و انصاف بازگشته ای یا سنگ بندگی خدا به سینه می زنی؟ گفت: من دیگر آن شیطان توانای سابق نیستم. دیدم انسانها، آنچه را من شبانه به ده ها وسوسه پنهانی انجام میدادم، روزانه به صدها دسیسه آشکارا انجام میدهند. اینان را به شیطان چه نیاز است؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 22:54
+4
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
چگونه دست دلم را بگیرم ودر کنار
دلتنگیهایم قدم بزنم
در این خیابان
که پر از چراغ و چشمک ماشینهاست
…نه آقایان:
مسیر من با شما یکی نیست
از سرعت خود نکاهید
من آداب دلبری را نمی دانم!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 22:12
+6
Alireza
Alireza
فتوای جدید: از این پس خوردن بستنی عروسکی حرامه چون معلوم نیست دختره یا پسره!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 22:08
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
تکیه بر دوست مکن
محرم اسرار کسی نیست...

ما تجربه کردیم
کسی یار کسی نیست...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 21:40
+9
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
درست است که نمی روی ، اما از آمدنت هم خبری نیست . . .!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 21:35
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
---------------------------------
اين خط اخر دفتر سال 90. يه جمله واسم يادگار بنويس
آخرین ویرایش توسط abbasv6 در [1390/12/27 - 21:35]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 21:30
reza
reza
درست است که من همیشه از نگاه نادرست و طعنه ی تاریک ترسیده ام
درست است که من زیر بوته ی باد، سر بر خشت خالی نهاده ام
درست است که طاقت تشنگی در من نیست....
اما با این همه گمان مبر که در برودت این بادها خواهم برید..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 21:23
+2
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
معلم: اگه ۱۰۰۰ تومن داشته باشی و از بابات هم ۱۰۰۰ تومن بخوای،
چه قدر پول داری؟
دانش آموز: ۱۰۰۰ تومن
معلم: هیچ چی از ریاضی حالیت نیست
دانش آموز : تو هم بابای منو نمیشناسی !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 21:09
+8
☺SAEED☻
☺SAEED☻
تو ویترین زندگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نیست چون اون فقط وسوسسه ات میکنه تا اونی رو که داری از دست بدی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:49
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ