یافتن پست: #نیست

☺SAEED☻
☺SAEED☻
فرشته ها بی حجابند، برای پاک بودن هیچ نیازی به پوشاندن نیست, حجب و حیا ذاتیست...
به سلامتي اوونايي كه ذاتشون درسته ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 18:57
+5
ali rad
ali rad
تقصیر ما نیست كه بر روی حرفهایمان نمی مانیم،ما بر زمینی زندگی میكنیم كه هر روز خودش را دور میزند!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 18:45
+2
ronak
ronak
سکوت همیشه علامت رضا نیست
شاید یکی دارد خفه میشود پشت یک بغض
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 18:01
+3
مهسا
مهسا
آرام بـــــــــــاش
حوصله کن ....
آب هــــــــــای زود گذر , هیچ فصلــــــــــی را نخواهند دید
از ریگ های ته جویبـــــــــار شنیده ام .
مهم نیست که مرا از ملاقات مـــــــــاه و گفتگوی بـــــــــاران باز داشته اند .
من بـــــــــــرای رسیدن به آرامش
تنهـــــــــــا به تکرار اسم تو بسنده خواهم کرد .
حالا آرام بـــــــــاش ...
همه چیز درست خواهــــــــــد شد ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 17:09
+4
maryam
maryam
دلم گرفته ازآدمایی که میگن دوستت دارم اما معنی شو نمیدونن ازآدمایی که میخوان مال اونا باشی اما خودشون مال تونیستن،از اوناییکه زیر بارون برات میمیرن وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 17:02
+3
ronak
ronak
دلتنگی بد نیست، یادگاریست از آنهایی که دوستشان داریم و از ما دورند! @mehdi_kh2
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:27
+4
ronak
ronak
می خوام بگم مثل نفسی برام اگه نباشی منم نیستم …
می خوام بگم هر شب با خیالت می خوابم !!
می خوام بگم جایگاه همیشگی تو قلب منه !!
می خوام بگم حاضرم قشنگترین لحظه هام رو با سخت ترین دقایقت عوض کنم ..
می خوام بگم لحظه ای که تو رو میبینم بهترین لحظه زندگیمه !!
می خوام بگم در حد پرستش دوست دارم ….!@Malo0o0os
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:18
+4
ronak
ronak
از چشم یا آسمان
فرقی نمی‌کند
باران وقتی بر زمین افتاد
دیگر باران نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:05
+5
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:42
+5
mah3a
mah3a
اُمُل نیستم!
دل می خواستم از تو، نه تن!
تن فروش در شهر زیاد است!
جایی خواندم فرقی ندارد زن باشی یا مرد،
دل نداده تن بدهی فاحشه ای
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:42
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ