یافتن پست: #نیست

mah3a
mah3a
فال روز (27 اسفند - 17 مارچ)

ممکن است امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می‌دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است که بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع بکار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می‌تواند عالی ترین تاثیر را بر زندگی تان داشته باشد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 09:44
+4
mah3a
mah3a
من "یک نقطه دارد

من تنها هستم

تو"دو نقطه دارد

تو تنها نیستی

ما"نقطه ندارد

ما تنها نیستسم

"تنها"

همیشه سه نقطه دارد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 09:33
+3
hadith
hadith
متاسفانه توی قرن 21 اسکل به کسی‌ گفته میشه که قلبی پاک و بی گناه و مهربون داره آدم فروش و نا رفیق نیست و از پشت خنجر نمیزنه …{-6-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:52
+4
-1
مهسا
مهسا
عشق همیشگی است

این ما هستیم که ناپایداریم,

عشق متعهد است,
مردم عهد شکن,

عشق همیشه قابل اعتماد است
اما مردم نیستند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:36
+7
مهسا
مهسا
وقتی فهمیدی قرار نیست با هر زن یا دختری که دوست شدی،
به رختخواب بری ؛
هر وقت یاد گرفتی بدون توقع دوستی کنی ...
هر وقت فهمیدی هر کسی که دوستت شد ،
دوست ‌دخترت نیست
و برای جواب سلامش باید به یک علیک محترمانه فکر کنی
نه به پیدا کردن یک مكان خالی...
اونوقت میتونی
روی همراهی و همدلی من به عنوان جنس مخالفت حساب کنی...........!!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:23
+6
مهسا
مهسا
تو ویترین زندگی به عروســکی نگاه نکن که مال تو نیست ،
چــــــــــون
اون فقط وســـــــوسه ات میکنه
تا اونی رو که داری از دست بدی

مال تو همیشه برای تو بهترینه یادت نره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:52
+6
ronak
ronak
از "نبــودنـــــت " دلگیـــــــر نیستــــــم . . .

از اینـکـــــه روزگـــــاری " بــــــودی " دلگیـــــــرم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:37
+4
مهسا
مهسا
زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست...
و دلم بس تنگ است...
بی خیال سپر هر درد است
باز هم می خندیم...
آنقدر می خندیم....
که غم از رو برود.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:37
+6
ronak
ronak
شما که غریبه نیستید!!!
دلــــــم زندگی میخواهد
عشق می خواهد .
شادی میخواهد .لذت از تک تک لحظه هام میخواهد
اینها را میدونم ..ولی ترا خدا تو هم این را بدون
نصیحت وموعظه نمی خواهم ..گوشم پره
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:01
+6
ronak
ronak
دوست داشتن همیشه گفتن نیست ،
گاه سکوت است
و
گاه انتظار ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 23:57
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ