یافتن پست: #نیست

maryam
maryam
تقصیر برگها نیست. آدمها همینند! نفس میدهی له ات میکنند...!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:53
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
تویی که دم از کوروش میزنی بگو کدوم از حرفاش با دین اسلام منافات داره. ؟!!
من افتخار میکنم به ایرانی بودنم چون امام سجاد(ع) میگه بهترین امت غیر عرب به واسطه اسلام امت ایرانه.
من افتخار میکنم که پیامبرمون میگه دانش اگر در ثریا هم باشد مردانی از سرزمین پارس به ان دست خواهند یافت نه عرب.
من افتخار میکنم که یکتا پرستم چون کوروش هم یکتا پرست بود.
من افتخار میکنم که تو ایران اسلامی به دنیا اومدم که از کتابی پیروی میکنن که تمام علوم درش وجود داره.
من افتخار میکنم که مسلمانم چون اگه این اسلام نبود باید نفت مارو میبردن و هنوز ازمون حق توحش میگرفتن.
من افتخار میکنم که ایرانی و مسلمانم چون پیامبرمون تو کتاب خودش قرآن گفته که ملاک برتری نزاد و پوست و کشور نیست. ملک برتریتون خداپرستی و تقواست. و این حقوق متقابل انسانها رو نسبت به هم نشون میده که سازمان ملل برا هضم این جمله حالا حالا ها باید بدوئه.
من افتخار میکنم که ایرانیم چون همین ایرانیا تو 8 سال با چند ده کشور جنگید و به واسطه اسلام حتی یه وجب از خاکشو نداد.
من افتخار میکنم که ایرانیم چون شهاب 3 ما میتونه هر کشوری رو با خاک یکسان کن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:36
+12
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
هر کودکی با این پیام به دنیا می آید که:خدا هنوز از انسان ناامید نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:00
+10
milad
milad
دود سیگارم را هزاران بار به تو ترجیح می دهم,
کم رنگ است ولی دورنگ نیست
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 13:40
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
فدای همتون که عاشقتونم...سلااااااااااااااااااااااام
26 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 12:52
+9
milad
milad
زن به شوهر: اگه من ازت جدا شم چی میشه؟
مرد: دیوونه میشم.
زن: نمیری دوباره زن بگیری؟
مرد: والا به دیوونه اعتباری نیست !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 12:27
+5
reza
reza
بچگی یعنی:

وقتیکه فاصله ی دستشویی تا اتاقمونو می دویدیم

و از اینکه لولو ما رو نمی خورد فریاد می زدیم، ھـــــوراااا


از هیچ کار بچگیم پشیمون نیستم ،

جز اینکه آرزو داشتم بزرگ شم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:50
+2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
دوست داشتن تصاحب نیست ، توافقه . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:45
+5
ronak
ronak
کسی که نشسته

همیشه خسته نیست

شاید جایی برای رفتن ندارد...

.......مرد تنهای شب......
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:39
+5
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دوست داشتن تصاحب نیست ، توافقه . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:37
+13

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ