یافتن پست: #نیست

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
معلم برای سفید بودن برگه نقاشیم تنبیهم کرد و همه به من خندیدند
اما
من خدایی را کشیده بودم که همه میگفتند
دیدنی نیست...#
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 15:25
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست
گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست
من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی
این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست
8 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 15:00
+5
maryam
maryam
از تمام هواهای دونفره ای

که تو در آن نیستی

متنفرم...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 14:36
+2
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
میگم بچه ها
اگر به جای نیمه گم شدمون دنبال دایناسور هم گشته بودیم تا حالا پیداش کرده بودیم نه؟!{-38-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 12:12
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
می گــــویند قسمت نیست
حکـــــمت است...؟

خدایا من معنی قسمت و حکمت را نمی دانم
اما تو معنی طاقــــت را می دانی !!!
... مگـــــه نـــــــه؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 10:00
+5
هر که با ما نیست ...
گفته می شد: "هر که با ما نیست با ما دشمن است!"
گفتم: آری، این سخن فرمودۀ اهریمن است!
اهل معنا، اهل دل، با دشمنان هم دوستند،
ای شما، با خلق دشمن، قلبتان از آهن است؟

(فریدون [!])
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1391/01/15 - 23:16]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 09:54
+5
ایران، این مرز پر گوهر
در تصاویر حکاکی شده بر سنگ های تخت جمشید هیچکس عصبانی نیست، هیچکس سوار بر اسب نیست، هیچکس را در حال تعظیم نمی بینید، هیچکس سرافکنده و شکست خورده نیست، هیچ قومی بر قوم دیگر برتر نیست و هیچ تصویر خشنی در آن وجود ندارد. از افتخارهای ما ایرانیان این است که هیچگاه برده داری در ایران مرسوم نبوده است. در بین صدها پیکره تراشیده شده بر سنگ های تخت جمشید حتی یک تصویر برهنه و عریان وجود ندارد.
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1390/12/22 - 09:48]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 09:47
+5
Behdad
Behdad
بعضی وقتا یکی دیگه حرف دل تورو زده!
خیلی با این جمله حال کردم!

آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ
گفته ای، از این آشفته ام که دیگر نمیتوانم تو را باور کنم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 09:40
+3
sasan pool
sasan pool
دلم دگر دل نیست
خنجرها زدند بر دلم
نمیدانم با این همه زخم و جای خجر کنم
دگر خنجر نزن دلم جایی برای خنجر خوردن ندارد
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 08:53
+1
مهسا
مهسا
نه هیچ شاعری برای عاشق شدن ، اجازه می گیرد و نه هیچ مصیبتی، برای وارد شدن نوبتی نیست دست هایت را بلند کن به سوی آسمان تمام سهمیه دردت را، یک جا درون کاسه ات می گذارند...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 05:26
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ