یافتن پست: #نیست

مهسا
مهسا
هنوز گاهی میان آدمها گم می‌شوم کوچه‌ها را بلد شدم خیابان‌ها را بلد شدم ماشین‌ها را، مغاز‌ه‌ها را رنگ‌های چراغ قرمز را جدول ضرب را حتی دیگر در راه هیچ مدرسه‌ای گم نمی‌شوم ولی هنوز گاهی میان آدمها گم می‌شوم آدمها را بلد نیستم...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 05:11
+4
Behdad
Behdad
ساعت 3 شده انگار کسی نیست
شبخیر
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 02:58
+2
hadith
hadith
من که خدا نیستم بگم ؛ صد بار اگه توبه شکستی باز آی … !
رفتی ؛ … ” به سلامت “
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 01:16
+6
سحر
سحر
دلیل تنهایی مان اینست ای دوست :

دلمان پیش کسی است که حواسش پیش ما نیست

و حواسمان پیش کسی است که دلش پیش ما نیست .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 01:08
+6
سحر
سحر
میدونی فلسفه بازی قایم باشک یا به قول خودمون قایم موشک چیه؟؟
که از بچگی بفهمیم یه روزی میاد که چشماتو باز میکنی میبینی هیشکی دور و برت نیست و تک و تنها موندی
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 00:53
+6
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
دقت کردین: لذتی که تو باز و بسته کردن "دَر باتری کنترل تلویزیون" حین تماشای تلویزیون هست؛درتماشای خود تلویزیون نیست....!!!!!!!!!
{-18-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 00:41
+2
fowkes
fowkes
داش ساسان بستگیبه خودت داره اما تو مقایسه ماشینایی که گفتی 405 از همه بهتره(از نظر هزینه نگهداری,تو دسترس بودن لوازم یدکی و...) ولی اگه تو قید بنزین و نمیدونم هزینه نگهداری ماشین نیستی اصلا شک نکن و یه ماشین پهن آمریکایی بخر
12 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 00:11
+3
ronak
ronak
دلتنگی برای من تمامی ندارد !
فرقی هم ندارد ...
جز در مقیاس اندازه و نوع ..
وقتی هستی یک جور ... و ..
......وقتی نیستی !....کمی بیشتر !
من همیشه دلتنگ توام .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 23:02
+6
fowkes
fowkes
بازم به سلامتی هممون که هر چقدرم با هم تفاوت داشته باشیم تو دو تا چیز مشترکیم:تهران شرق و ترمینال خاوران(البته 90%)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:53
+5
sasan pool
sasan pool
برای نابینا، شیشه و الماس یکی است.
اگر کسی ارزش تورا ندانست، تو شیشه نیستی........ او نابیناست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:53
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ