Behdad
ساعت 3 شده انگار کسی نیست
شبخیر
سحر
دلیل تنهایی مان اینست ای دوست :
دلمان پیش کسی است که حواسش پیش ما نیست
و حواسمان پیش کسی است که دلش پیش ما نیست .
سحر
میدونی فلسفه بازی قایم باشک یا به قول خودمون قایم موشک چیه؟؟
که از بچگی بفهمیم یه روزی میاد که چشماتو باز میکنی میبینی هیشکی دور و برت نیست و تک و تنها موندی
ronak
دلتنگی برای من تمامی ندارد !
فرقی هم ندارد ...
جز در مقیاس اندازه و نوع ..
وقتی هستی یک جور ... و ..
......وقتی نیستی !....کمی بیشتر !
من همیشه دلتنگ توام .
sasan pool
برای نابینا، شیشه و الماس یکی است.
اگر کسی ارزش تورا ندانست، تو شیشه نیستی........ او نابیناست