یافتن پست: #نیست

ebrahim
ebrahim
شرمنده ام پدر که پاسارگاد زیر آب رفت..
شرمنده ام پدر که خلیج فارس مرده..
شرمنده ام پدر که دریای خزر را تقسیم کردند.. چیزی به ما نرسید..ما در صف بودیم..
شرمنده ام پدر که دختران وطن روی تخت شیوخ عرب غرق به خونند..
شرمنده ام که دریاچه ی ارومیه خشک میشود و ما هر روز بیخیالتر..
شرمنده ام پدر که سالانه میلیاردها تومن پول به جای سازندگی خرج هفت دور چرخیدن حاجیان میشود..
میدانم از ما راضی نیستی..با این همه ببخشید.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 19:47
+4
Behdad
Behdad
بعضی وقتا یکی دیگه حرف دل تورو زده!
خیلی با این جمله حال کردم! واسه بد قولا اونا که حرفشون باد هواس

آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ
گفته ای، از این آشفته ام که دیگر نمیتوانم تو را باور کنم

تکراریی اما قشنگه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 18:52
+6
مهسا
مهسا
متاسفانه توی قرن ۲۱ “اسکل” به کسی‌ گفته میشه که قلبی پاک و بی گناه و مهربون داره،آدم فروش و نا رفیق نیست و از پشت خنجر نمیزنه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 18:52
+7
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
غضنفر به دوست دخترش تلفن میکنه میگه بیا خونمون هیچ کس نیست.دوست دخترش بعد از حمام کردن و کلی آرایش میره دم خونه [!] میبینه راست گفته هر چی زنگ میزده کسی خونه نبوده
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 18:36
+8
-1
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
راهنمایی و رانندگی خرم آباد برای چندمین بار اعلام کرد: “شهروندان عزیز برای، آزمون راهنمایی رانندگی لازم نیست ناشتا باشید !! لطفا سوال نفر مایید”
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 18:29
+7
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
بهانه ی پسرا موقع به هم زدن:
۱ – فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی زشتی)
۲ – من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی زشتی)
۳ – من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی زشتی)
۴ – تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی زشتی)
۵ – من لیاقت تو رو ندارم (یعنی زشتی)…!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 18:14
+5
ramin
ramin
توی جاده ای که انتهاش معلوم نیست پیاده یا سواره بودنت فرقی نمی کنه، اما اگه همراهی داشته باشی که تنهات نذاره ،بی انتها بودن جاده برات آرزو میشه ......
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 17:08
+6
مهسا
مهسا
هر جا که میبینم نوشته است :

خواستن توانستن است

اتش می گیرم !

یعنی تو نخواستی که نشد !
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 17:05
+4
مهسا
مهسا
هرچه به گردت می گردم انگار

پروانه نمی شوم

نمی دانم هنوز

مشکل از بالهای سوخته ی من است

یا از شمعی که دیگر روشن نیست ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 16:45
+2
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
گاهی باید آرامش کسی رو فرو ریخت
تنها برای اینکه بفهمه تنها نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 15:40
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ