یافتن پست: #نیست

t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
اهل تهرانم پیشه‌ام شوفریست گاه‌گاهی می‌روم جایی سوی دوری دور دور آنجایی که شهر پیداست پیکانی دارم بهتر از هر ماشین رفته بودم سر خط دو سه تایی مسافر بزنم روزگارم بد نیست و حقوقم سر ماه راست در جیب صاحبخانه است بچه‌ام بی‌تاب است و شبی در خواب دید که من بنزی دارم مشکی الگانس ناگهان از خواب پرید با نگاهی نگران گفت به من پشت صد بار گذشتن تاکسی‌ها خواهم مرد پدری دارم بهتر از مادر من پدرم شوفر بود آن زمان گاری بود و باغی پر عطر یونجه پشت تهران شهری است که زمینی دارم که ندارد آبی به سراغ من اگر می‌آیید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 18:09
+2
Saman Mlh
Saman Mlh
یادمان باشد حرفی نزنیم که به کسی بر بخورد

نگاهی نکنیم که دل کسی بلرزد

خطی ننویسیم که آزار دهد کسی را

یادمان باشد که روز و روزگار خوش است وتنها دل ما دل نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 17:41
+10
-1
sasan pool
sasan pool
برای من دعا کن ...

اجابت ، مسئله نیست

نیاز من آن آرامشی ست ، که بدانم به یادِ منی . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 17:36
+2
sasan pool
sasan pool
گلوله ای در کار نیست، اما
همین که دست و پایمان را بسته اند، یعنی تیرباران
.
.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 17:33
+2
میثم خضری
میثم خضری
هیچگاه برای شخصی که از دور برایت دست تکون میده دست تکون نده…
چون دراکثـــر مواقع با تو نیست با پشت سریته..
لذا ضایع میشــــــــــی..
تو روحیـه ات تاثیر میذاره حالا بیا و درستش کن…
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 17:28
+2
armin
armin
التماسم مال ديروز بود
مال وقتي که نادان بودم

امــــروز
مي خواهي با او بروي؟؟؟؟
.
.
.
.
خیالی نیست , برو...

قرار نیست که همیشه من خوش باشم
پارسال من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم
امسال دیگری خوش است برای با تو بودن
و سالِ بعد یکی دیگر
از تلاش دست نکش که چشم ملتی به توست!

تو رو مثله تفی انداختمت رو زمین هر کس
لیست زد نوش


به سلامتیه اونایی که جای اعتقاد به بهشت و جهنم و اون دنیا , به یه کم انسانیت توی این دنیا معتقد هستند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 17:19
+7
sasan pool
sasan pool
وقتی کسی نیست که خودت را
فرو کنی در آغوشش
و گم شوی در رویاهای شبانه اش
فرقی نمی کند صبح ها
با صدای اذان بیدار شوی
... ...یا ناقوس کلیسا
حتی درون خانه پدری ات
احساس غربت خواهی کرد
جلوی اینه می ایستی وارزو داری بری ماورا ان
شاپد کسی باشد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 13:43
sasan pool
sasan pool
یکی نیست با هاش درد و دل کنم امروز خیلی دلم گرفته.توف به این زندگی.{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 13:27
+2
iraj
iraj
داشتن مغز دلیل قطعی بر انسان بودن نیست ...
پسته و بادام هم مغز دارن ..

برای انسان بودن باید شعور داشت ,,,

حتی خیلی کم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 13:26
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
به يکي ميگن اگه تو دریا کوسه بهت حمله کنه چکار می کنی؟ می گه می رم بالای درخت .می گن : تو دریا که درخت نیست يارو می گه: مجبورم می فهمی ؟ مجبورررررم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 12:22
+10

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ