یافتن پست: #نیست

reza
reza
برای من قهرمانان کسانی نیستند که با اندیشه یا زور خود پیروز می شوند برای من قهرمانان تنها کسانی هستند که روح بزرگ داشته باشند.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 19:41
+1
reza
reza
آب و هوای دلم آنقدر بارانیست
که رخت های دلتنگی ام را
مجالی برای خشک شدن نیست
اینگونه است که دلم برایت همیشه تنگ است . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 19:36
+1
sasan pool
sasan pool
این عکس ماشینم بود چقدر دوستش داشتم دو سال هزار تومن هزار تومن جمع کردم که بخرمش تا اینکه پنج شنبه کامیون رفت روش تقصیر داداشم بود مفت سر لج بازی ماشین به این نازنینی داغون شد و رفت.چقدر خرجش کردم.من چون تنها هستم و دوستی ندارم با هش حرف بزنم با این ماشین حرف میزدم روزی چند ساعت می رفتم پارکینگ با هاش حرف میزدم شده بود همه کس و کار من .چقدر ناراحتم تا الان یک شب هم بیرون از خونه نبود از پنج شنبه همش میرم پارکینگ و در باز میکنم میبینم سر جاش نیست کلی ناراحت میشم و گریه میکنم.واقعا چه دنیای آشغالی هست دیگه خسته شدم.این خونه هم خلوت نمیشه برم خود کشی کنم.دیگه می خوام بالا بیارم.{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 19:17
+1
amir reza
amir reza
مگر این هرزه هر چیز بمرد،
مگر این گرگ‌ حریص‌،
مگر این دیو،
چه گویم‌، این دزد،
گر خدا نیست شما بی همه چیزان را چیست‌؟
از شما می پرسم‌،
گر خدا نیست‌،
بگوییدم‌ كیست‌؟
مگر این اهرمن دشمن هر چیز شریف‌،
مگر این كهنه حریف‌،
مهتر هرچه فرومایه و پست‌، كهتر بی‌همه چیز،
كه تبهكاری‌او،
بیكران همچو غم و نفرت ماست‌،
از شما می پرسم‌، از شما،
كیست‌؟ خداست‌؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 18:14
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
دخترا خودتونو اذیت نکنید چون به گرد پای پسرا تو کل کل نمیرسید

پس برید به عروسک بازیتون ادامه بدید که کلا مال کل کل بازی نیستید

پسرا بیایین با هم کل بندازیم که بهتر از این هست که با دخترا کل کل کنیم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 16:45
+8
-1
☺SAEED☻
☺SAEED☻
مکالمه دو پسر :

پسر اول: چقدر خپل شدی مرتیکه …

شبیه خرسای قطبی شدی الاغ….

کمتر بخور ، از صبح تا شب مثل گاو آت و آشغال میخوری

معلومه انقدر دایره میشی دیگه …

پسر دوم : خفه شو عوضی. حرف تو زر مفت هم نیست

( محکم تر شدن دوستی بین دو پسر و تموم شدن مکالمه با خنده )

مکالمه دو دختر :

دختر اول: خوشگلم یه مقدار تپل شدی ولی بهت میاد عزیزم …

دختر دوم: تو هم دماغت بعد عمل یه ذره زیادی کوچیک شده ولی بازم خوشگلی نانازم

( از فردای روز مکالمه هیچ رابطه ای بین دو دختر مشاهده نشده )
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 16:31
+7
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
گفت: می خوام برات یه یادگاری بنویسم گفتم: كجا؟ گفت : رو قلبت گفتم مگه میتونی ؟ گفت : اره سخت نیست ‌‌ آسونه گفتم باشه بنویس تا همیشه یادگاری بمونه یه خنجر برداشت گفتم این چیه ؟ گفت : هیسس ساكت شدم گفتم : بنویس چرا معطلی خنجرو برداشت و با تیزی خنجر نوشت دوستت دارم دیوونه اون رفته ؟ خیلی وقته؟ كجا ؟ نمیدونم اما هنوز زخم خنجرش یادگاری رو قلبم مونده
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 16:16
+4
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
بــــــــــاورش برام عجــــــــــیبه که شنیدم تنها نیستی...!
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 15:32
+1
sasan pool
sasan pool
یکی میپرسد اندوه تو از چیست / سبب سازسکوت مبهمت کیست / برایش صادقانه مینویسم / برای انکه باید باشد و نیست {-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 11:17
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
به سلامتی کسی که هنوز دوسش داری ولی دیگه مال تو نیست ...
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 23:00
+12

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ