یافتن پست: #نیست

zahra
zahra
خدایا در این شب‌های نزدیک به عید سرِ هیچ کودکی را گرسنه بر بالینش و حسرت خرید لباس عید رو بّر دلِ هیچ کودکی در سرزمینم نگذار...
8 دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 22:43
+23
reza
reza
آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!
**-.-**
آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!
**-.-**
اتوبوس من غصه نخور،منم یه روز بزرگ میشم!(ژیان)
**-.-**
اگر از عشقت نکنم گریه و زاری
به جهنم که مرا دوست نداری!
**-.-**
اگه الله کند یاری
چه اف باشد چه سوسماری!
**-.-**
اگر خواهی بمیری بی بهانه
بخور ماست و خیار و هندوانه!
**-.-**
ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم
تو عشق گل داری،من عشق گل اندامی!
**-.-**
ای روزگار
با ما شدی ناسازگار!
**-.-**
بپر بالا که گیر نمیاد!
**-.-**
باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم
من خودم گل دارم و محتاج یک گل نیستم!
**-.-**
بحث30یا30 ممنوع!
**-.-**
بخور و بخواب کارمه
الله نگهدارمه!
**-.-**
به مادرت رحم کن کوچولو!
**-.-**
تا جام اجل نکرده ام نوش
هرگز نکنم تو را فراموش!
**-.-**
تا سگ نشوی کوچه و بازار نگردی
تا کوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان!
**-.-**
تاکسی نارنجی
از من نرنجی!
**-.-**
تجربه نام مستعاری است که بر خطاهای خود میگذاریم!
**-.-**
جهان باشد دبستان و همه مردم دبستانی
چرا باید شود طفلی ز روز امتحان غافل؟!!
**-.-**
داداش مرگ من یواش
امان از
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 22:13
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
زندگی چیست ؟

اگر خنده است چرا گریه میكنیم ؟ اگر گریه است چرا خنده میكنیم ؟ اگر مر گ است چرا زندگی می كنیم ؟ اگر زندگی است چرا می میریم ؟ اگه عشق است چرا به آن نمی رسیم ؟ اگه عشق نیست چرا عاشقیم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 20:26
+6
arman
arman
دخترایی که تا حالا موفق نشدن شوهر پیدا کنن بخونن… . . . .
با توجه به تحریم های جدید و تاثیرات اون بر قیمت سکه و طلا تا اطلاع ثانوی خبری از شوهر نیست…
بشینید درستون رو بخونید فعلا، که شاعر میگه:
چو هرگز نیابی نشانی ز شوی ،،،، ز گهواره تا گور دانش بجوی

والا {-15-}

منو بربر نیگا .. نیگــا نکنین {-14-}
برین درستونو بخونین {-39-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 18:26
+4
sasan pool
sasan pool
‫کـ ـ ـ ـــاش

دستم را بگیری و زیر گوشم زمزمه کنی:

که پشت همه خوابهای نا آرام تو

چیزی بیش از نگـــــــرانی های زنانه نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 15:00
+1
نیوشا
نیوشا
دیگر نمی گویم گشتم نبــــود نگرد نیست ! بگذار صادقانه بگویم گشتیم ! اتفاقابود ! فقط مال ما نبود ! شما بگردید ! لابد مال شماست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 13:12
+9
mitra
mitra
یــادم بــاشد
وقتـی آمـدی
راز بــزرگی را بــه تــو بگـویــم
اینکــه در نبــودنت،
آسمــان آبـی نیست...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 11:30
+5
ali rad
ali rad
ازکسانی که از من متنفرند سپاس، آنها مرا قوی تر میکنند.
از کسانی که مرا دوست دارند ممنونم، آنان قلب مرا بزرگتر می کنند.
ازکسانی که مرا ترک میکنند متشکرم، آنان به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.
از کسانی که با من میمانند سپاسگزارم، آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 00:15
+6
ali rad
ali rad
از تنهایی گریزی نیست . . .

بگذار آغوشم برای همیشه یخ بزند . . .

نمیخواهم کسی شال گردن اضافی اش را

دور گردن آدم برفی احساسم بیاندازد . . . . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 23:14
+2
امیرحسین
امیرحسین
در زندگــــی برای هر آدمی از یــک روز ، از یـــک جا ، از یـــک نفــــر به بعد . . .
دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست ; نه روزهـــا ، نه رنــــگ ها ، نه خیـــابـــان ها . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 20:08
+10

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ