یافتن پست: #نیست

☺SAEED☻
☺SAEED☻
تقصیر تو نیست .. دنیا رو توی 80 روز دور زدن .. من که جای خود دارم.!.!.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 20:05
+10
ebrahim
ebrahim
بد بختی های پسرها :
1. دختر های خوب ، خوشگل نیستن
2. دختر های خوشگل ، دختر های خوبی نیستن
3. دختر های خوبی که خوشگلن مجرد نیستن
4. دخترای خوب و خوشگل و مجرد با بچه مایه دارا می پرن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 19:53
+4
mah3a
mah3a
دل من می گیرد
از نبودن هایت
و تو انگار مرا یادت نیست...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 19:18
+5
ebrahim
ebrahim
ازدرخت پرسيدم:چرابا این عظمت ازتکه آهنی به نام تبرمیرنجی؟
گفت رنج من ازتبرنیست ازدسته ی آن است که از جنس خود من است...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 19:14
+3
mah3a
mah3a
گران ترین هدیه به زن توجه است

توجــــــــهی مداوم
.
.
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 18:51
+5
mah3a
mah3a
اعترافات یک پراید نوک مدادی 2: من بیوک نیستم اما بیوک ها را دوست دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 16:24
+5
mah3a
mah3a
فقط تو نیستی که منو شکستی
فقط تو نیستی که باهام نموندی
تو این شب و روزای بی هیاهو
فقط تو نیستی که منو سوزوندی
من همیشه به هرکی دل سپردم
ازش فقط یه خاطره برام موند
این همه تنها شدن و شکستن
منو دیگه از هرچی عشقه ترسوند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 16:02
+2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
احتیاج به مستى نیست,! یك استكان چاى هم دیوانه ام میكند وقتى میزبان چشمان توباشم....
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 13:24
+5
mah3a
mah3a
به یکی میگن :

نماز می خونی ؟ می گه : عادت ندارم.

روزه می گیری؟ می گه : طاقت ندارم.

می گن زن صیغه می کنی ؟ می گه : آره بابا اونقدرها هم کافر نیستم ..
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 13:00
+4
sasan pool
sasan pool
ای کاش نیازمندی های روزنامه دست من بود تا توی آگهی هاش می نوشتم به تو نیاز دارم ......‬



حالم بده . . . .

امروز بدتر از دیروز . . . .

هیچکس همراه نیست . . . . تنهای اول
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 11:57
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ