یافتن پست: #نیست

mah3a
mah3a
فال روز (11 اسفند- 2مارچ)

امروز واقعا سخت است که تعادل را در زندگی خود دوباره برقرار کنید به خاطر اینکه ممکن است احساس کنید بسیار سخت است که بلاخره "بله" یا "نه" بگویید! شما مایلید که از حاشیه بیرون بروید تا بتوانید در متن زندگی محدودیت‌هایی برای خود ایجاد کنید اما شاید برای تان سخت باشد که ازآن قوانین پیروی کنید. تنها راهی که می‌توانید واکنش دنیا و کائنات را نسبت به تصمیمات تان امتحان کنید این است که "خلاق و مبتکر" باشید. این کار آنقدرها که به نظر می‌رسد سخت و دشوار نیست؛ فقط زمان لازم دارید تا راه خود را پیدا کنید.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 11:38
+2
mah3a
mah3a
خطای دید یعنی اینکه:
طرف هیچ خری نیست... ما زیادی گنده می بینیمش
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 11:11
+3
saeed
saeed
تو ویترین زندگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نیست ، چون

اون فقط وسوسه ات میکنه تا اونی رو که داری از دست بدی . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 01:02
+4
saeed
saeed
با توام
ای لنگر تسکین !
ای تکان موجهای دل !
ای آرامش ساحل !
با توام
ای نور !
ای منشور !
ای تمام طیف آفتابی !
ای کبود ارغوانی !
ای بنفشابی !
با توام ای شور !
ای دلشوره ی شیرین !
با توام
ای شادی غمگین !
با توام
ای غم !
ای غم مبهم !
ای ...
نمیدانم !
هر چه هستی باش !
اما کاش ... !
نه جز اینم ارزویی نیست :

هر چه هستی باش !
اما .... باش !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 00:51
+4
mah3a
mah3a
گاهی سکوت دوست معجزه می کند و تو می آموزی که بودن همیشه در فریاد نیست.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 00:48
+5
mah3a
mah3a
چه کسی میگوید که گرانی شده است؟

دوره ی ارزانیست!

دل ربودن ارزان
... ... ...
دل شکستن ارزان

و دروغ از همه چیز ارزانتر!!!

قیمت عشق چقدر کم شده است

کمتر از آب روان

و چه تخفیف بزرگی خورده قیمت هر انسان!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 00:44
+6
saeed
saeed
تو آدم من حوا... سیبی در میان ما باشد یا نه؟ کنار تو در آغوش تو بهشت جاریست.... سیب لازم نیست طعمبوسه هایت کافیست {-49-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 00:35
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
پیرمردی صبح زود از خانه اش خارج شد. در راه با یک ماشین تصادف کرد و آسیب

دید.عابرانی که رد می شدند به سرعت او را به اولین درمانگاه رساندند.

پرستاران ابتدا زخمهای پیرمرد را پانسمان کردند. سپس به او گفتند: «باید ازت

عکسبرداری بشه تا جائی از بدنت آسیب و شکستگی ندیده باشه.»

پیرمرد غمگین شد، گفت عجله دارد و نیازی به عکسبرداری نیست.

پرستاران از او دلیل عجله اش را پرسیدند.

زنم در خانه سالمندان است. هر صبح آنجا می روم و صبحانه را با او می خورم.

نمی خواهم دیر شود!

پرستاری به او گفت: خودمان به او خبر می دهیم.

پیرمرد با اندوه گفت: خیلی متأسفم. او آلزایمر دارد. چیزی را متوجه نخواهد شد!

حتی مرا هم نمی شناسد!

پرستار با حیرت گفت: وقتی که نمی داند شما چه کسی هستید، چرا هر روز

صبح برای صرف صبحانه پیش او می روید؟

پیرمرد با صدایی گرفته ، به آرامی گفت: اما من که می دانم او چه کسی است...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 21:29
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
ما دانشجوهای واقعی وقتی چیزی نمیفهمیم از بغل دستی میپرسیم: تو چیزی میفهمی؟ اونم میگه نه و ما به خود می بالیم و خوشحال از اینکه تنها نیستیم و همگی نمیفهمیم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 20:54
+8
☺SAEED☻
☺SAEED☻
دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست ، اسراف محبت است.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 18:32
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ