یافتن پست: #نیست

امیرحسین
امیرحسین
در روزهایی که دلم شکسته بود

یاد حرفهای "پدر ژپتو" افتادم که میگفت:

پینوکیو !

چوبی بمان...

آدم ها سنگی اند...

دنیایشان قشنگ نیست...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 20:04
+4
ayda
ayda
بگذار آنچه از دست رفتنیست از دست برود...!!

من آنچه را میخواهم که به رنگ التماس آلوده نباشد...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:07
+6
شاهین
شاهین
کسی در این پیج نیست؟؟؟؟؟؟ یارمستقبل,هواداری نیست
لایک ندی مینهمش رها!!!!!!!!!!!چون سرشار وجودم کلافگیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 18:42
+4
mehdi
mehdi
از رها کردن نترس! هیچکس نمی تواند کسی که قسمتت است را از تو بگیرد و تمام دنیا نمی تواند کسی که قسمت تو نیست را برایت حفظ کند ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 17:41
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
سلامتی خودم و اون پسری که با عشق و علاقه قشنگ‌ترین جمله‌ها رو روي والش می‌نویسه، اما چون دختر نیست 3 یا 4 تا لایک بیشر نمی‌خوره ...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 17:06
+9
parham
parham
ببین خانوم ، تو روزنامه نوشته که مردها به طور متوسط در روز از پانزده هزار کلمه برای

صحبت کردن استفاده میکنند ولی زنها از سی هزار کلمه . دیدیت ثابت شد شما زنها

بیشتر حرف میزنین تا ما مردها؟ خانم : هیچ هم همچنین چیزی نیست . فوقش ثابت

شده که ما هر حرف رو باید دو بار بزنیم تا توی مخ شماها فرو بره …! ببخشید چی

گفتی؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:10
+5
parham
parham
یه سری اس زن و شوهری
هر مردی باید یکروزی ازدواج کنه،چون شادی تنها چیز زندگی نیست !
برای مجردها باید مالیات سنگینی مقرر شود
چون این انصاف نیست که بعضیها
شادتر از بقیه زندگی کنند
برای پول ازدواج نکنید ، میتونید اونرو با بهره کمتری قرض بگیرید
ضرب المثل اسکاتلندی
من از همسرم پرسیدم که برای سالگرد ازدواجمان به کجا برویم؟
او گفت: به جائی که تا حالا نرفتم
من گفتم: نظرت راجع به آشپزخانه چطوره !!؟
اسکاروایلد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 15:57
+4
parham
parham
پشت کامیونارو دقت کردین؟!

آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!

آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!

اتوبوس من غصه نخور،منم یه روز بزرگ میشم!(ژیان)

اگر از عشقت نکنم گریه و زاری / به جهنم که مرا دوست نداری!

اگه الله کند یاری / چه اف باشد چه سوسماری!

اگر خواهی بمیری بی بهانه / بخور ماست وخیار وهندوانه!

التماس۲A!

ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم / تو عشق گل داری،من عشق گل اندامی!

ای روزگار / با ما شدی ناسازگار!

بپر بالا که گیر نمیاد!

باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم / من خودم گل دارم و محتاج یک گل نیستم!

بحث۳۰یا۳۰ ممنوع!

بخور و بخواب کارمه / الله نگهدارمه!

به مادرت رحم کن کوچولو!

تا جام اجل نکردم نوش / هرگز نکنم تو را فراموش!

تا سگ نشوی کوچه و بازار نگردی / تا کوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان!

تاکسی نارنجی / از من نرنجی!

تجربه نام مستعاری است که بر خطاهای خود میگذاریم!

جون من داداش یه خورده یواش!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 15:33
+5
parham
parham
اگه قادر نیستی خود را بالا ببری مثل سیب باش تا با افتادنت اندیشه ای را بالا ببری!‏
اگه خر آدمو بوس کنه بهتر از اینه که یه بوس آدمو خر کنه!‏
هر کودکی با این پیام به دنیا می آید که خدا هنوز از انسان نامید نیست
هرگاه خدا تو را به لبه ی پرتگاه برد به او اعتماد کن؛زیرا یا پرواز را یادت میدهد یا از پشت تو را میگیرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 14:02
+8
شاهین
شاهین
لیست تلفن یک دخترها
مامی
پاپی
امیر
... امیر 2
... امیر عشقم 3
امیر 4
ابجی
عباس
عباس 1
عباس عشقم 2
عباس 3
خاله مهتاب
سعید
سعید عشقم 1
سعید عشقم 2
سعید عشقم 3
سعید 4
خاله اقدس
علی
علی 1
علی 2
علی عشقم 3
علی 4
----------------------------------
لیست تلفن یک پسرها
بابا
مامان
خواهر
محسن
دایی
عمه
سحر عشقم
جواد قلیون
اصغر کباب
خاله 1
خاله 2
خاله 3
بابک خالی بند
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 13:24
+5
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ