یافتن پست: #نیست

امید
امید
گفتم آخر عشق را معنا کنیم

بلکه جای خویش را پیدا کنیم

آمدم دیدم که جای لاف نیست

عشق غیر از عین وشین وقاف نیست

آمدم گفتم به آوای جلی

عین یعنی عدل مولایم علی

شین یعنی شور الله الصمد

قاف یعنی قل هوالله احد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 10:02
+2
نیوشا
نیوشا
دلم برات تنگ شده جونم
میخوام ببینمت نمیتونم
بین ما دیوارهای سنگی
فاصله یک عمر میدونم
بغض ترانمو شکستم
میخوام بگم عاشقت هستم
توعین ناباوری یک شب
خالی گذاشتی هر دو دستم
تو بودی تمام هستی و مستی و راستی و تمام قصه من
تو بودی سنگ صبورم و نگاه دورم و لبهای بسته ی من
نیمه شب از خوابم پامیشم
نیستی پیشم نیستی پیشم
بازدیوونه میشم دوریه تو
تیشه زد به ریشم نیستی پیشم
بی صدا از من خالی میشم
همصدا با بی بالی میشم
گونه هام خیس از شبنم غم نیستی پیشم
تو بودی تمام هستی و مستی و راستی و تمام قصه من
تو بودی سنگ صبورم و نگاه دورم و لبهای بسته ی من
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 04:09
+9
mina_z
mina_z
دقت کردین تبلیغای ایرانسل چقدر بی معنی و بی ربط و مسخره اند...به عنوان مثال...
-سلام من تو راهم اما فکر نکنم به موقع برسم...
-اشکال نداره با شارژ شگفت انگیز زودتر هم میرسی...
...
یا...
... -عجله کن الان نوبت پرواز ماست...وسایلو آماده کردی؟
-بله قربان جای نگرانی نیست.
-راستی سیم کارت چی؟سیم کارتهارو آوردی؟
-بله قربان با سیم کارت دو قلوی ایرانسل لازم نیست نگران باشید...
ایرانسل لیگ برتر"جام خلیج فارس"
""""آخه مسلمون مگه گوشی رو تو هواپیما رو حالت air plan نمیذاری؟""""
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 00:43
+8
پاراگلایدر
پاراگلایدر
خوشحالی خوب کردن حال آدمی که حالت به خاطر ناخوش احوالی اش خوش نیست...همین قدر ساده و همین قدر پیچیده ایم ما
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 00:23
+1
پاراگلایدر
پاراگلایدر
من هستم توی ایستگاه و مرد جوانی با کیف سامسونت و صورت خسته و تنها. نشسته ام روی نیمکت او راه می رود. نگاهم نمی کند. گمانم حس می کند شاید از تنهاییمان بترسم صورتش را انداخته پایین می رود آن طرف تر . نمینشیند روی نیمکت. زیر چهارچوب هم نمی ایستد. می رود آن طرف. تا نبینمش تا نترسم از تنهاییمان. راست است فکرهاش. راحت ترم وقتی که نیست زیر چهارچوب. راحت ترم وقتی نمی بینمش و ترسم نیست از تنهایی شبانه ایستگاه. فکر می کنم این قوانین نانوشته را کی تصویب کرده است؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 00:17
+2
zahra
zahra
هر چه هستی باش. اما کاش...
نه.جز اینم آرزویی نیست...
هر چه هستی باش.اما ب ا ش . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 23:53
+3
مهسا
مهسا
عزیزان من یه مدتــــــــــــــی نیستم دلـــــــم براتون تنگ میشه مواظب خودتون باشــــــــید بابــــــــــــای همگـــــــــــــی{-35-}{-35-}{-35-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 23:01
+4
-1
hamidreza
hamidreza
میگن تو بهشت لازم نیست پاشی بری آب بخوری، آب خودش میاد پیشت

و خواهش میکنه بخوریش
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 22:43
+2
hamidreza
hamidreza
دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست

مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه … !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 21:55
hamidreza
hamidreza
برای یک زن زیاد مهم نیست شوهرش کجاست

همینکه بدونه به شوهرش خوش نمیگذره براش کافیه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 21:55
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ