یافتن پست: #نیست

sasan pool
sasan pool
خب به دلیل طولانی بودن داستان داستان را در قسمت دیدگاه میزارم.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 13:19
+2
امید
امید
بغض بزرگترین نوع اعتراض در برابر آدم هاست ولی اگر بشکنه دیگر اعتراض نیست,التماسه
علی شریعتی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 13:06
+2
امید
امید
نیا گل نرگس جهان که جای تو نیست
دو صد ترانه یکی برای تو نیست
نیا گل نرگس به دعوت ما
هزار نامه کوفی یکی برای تو نیست
نیا گل نرگس که چون علی تنها
به فجر ظهورت کسی کنار تو نیست
نیا گل نرگس به جان تشنه عشق
دعا,دعای ظهور است ولی برای تو نیست
نیا نیا گل نرگس بدان و آگه باش
که جای سجده گه ما هنوز مال تو نیست
نیا گل نرگس که حرف من...میعاد
فقط بیان سرابی ست که انتظار تو نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 12:31
+2
مهسا
مهسا
بعضی از آدمها پر از مفهوم بودنند
پر از حس های خوبند
پر از حرفهای نگفته اند
چه هستند، هستند
و چه نیستند، هستند
یادشان
خاطرشان
حس های خوبشان
آدمها
بعضی هایشان
سکوتشان هم پر از حرف هست
پر از مرحم به هر زخم است . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:32
+6
مهسا
مهسا
هیچ انتظاری از کسی ندارم!
و این نشان دهنده ی قدرت من نیست !
مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:29
+7
poria
poria
man ke raftam bekhosbam farda bayad eyne chi kar konam.???age goftin eyne chi ??????
7 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:24
+7
hadith
hadith
این دردی که من میکشم درد بی تو بودن نیست تاوان با تو بودن است...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 23:49
+7
مهسا
مهسا
{-7-}{-36-}???!
10 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 23:26
+8
payam
payam
نیست!!! لذتی که در پاشیدن گاز پوست پرتقال تو چش و چال یه نفر هست تو خوردن خود پرتقال :Dلذت بردم که میگمااااا
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 23:11
+6
سحر
سحر
من به یه نتیجه کلی دست یافتم:اونم اینه که تو ایران آزادی بیان هست....... منتها آزادی پس از بیان نیست...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 22:53
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ