یافتن پست: #نیست

فکل مکل
فکل مکل
زن به شوهرش میگه : تو هندوستان یک زن رو به قیمت یک گوسفند فروختند.. به نظر تو این بی انصافی نیست؟؟؟ شوهره میگه : نه اگه زن خوبی باشه می ارزه… {-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:16
+5
-1
ronak
ronak
غضنفر تور انداخته بود رو آسفالت ماهی بگیره بهش گفتن: چقدر خری، اینجا ماهی نیست! غضنفر میگه: من خر! این حیف نونو چی میگی، یک ساعته وایستاده ازم ماهی بخره. !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:03
+4
sepideh
sepideh
ان طوریها هم که تو فکر میکنی نیست... شاید عاشقت بودم ،روزی!!!... ولی ببین بی تو،هم"زنده"ام،هم،"زندگی"میکنم. .. فقط گاهی در این میان،"یادت"...زهر میکند به کامم زندگی را
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 12:49
+5
sepideh
sepideh
حال ما بخدا اینقدر ها هم خوب نیست ، فوتوشاپه ... !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 12:21
+6
sepideh
sepideh
به درختان جنگل گفتم شما با این عظمت چرا از تکه آهنی به نام تبر می رنجید؟
گفتند: رنجش ما از تبر نیست از دسته ی آن است که از جنس ماست...‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 12:11
+6
sepideh
sepideh
شکست زمین خوردن نیست،آن است که نتوانی بلند شوی.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 11:59
+4
sepideh
sepideh
متاسفانه توی قرن ۲۱ اسکل به کسی‌ گفته میشه که قلبی پاک و بی گناه و مهربون داره آدم فروش و نا رفیق نیست و از پشت خنجر نمیزنه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 11:58
+2
sepideh
sepideh
خطای دید یعنی اینکه: طرف هیچ خری نیست... ما زیادی گنده می بینمش! ;)
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 11:56
+3
kiss
kiss
هیچ زمستانی ماندنی نیست حتی اگر تمام شبهایش یلدا باشد !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 11:27
+4
kiss
kiss
قرن ما شاعراگرداشت هوابهتربود.خارهم کمترنبودازگل بساگلتر بود.قرن ماشاعراگرداشت که کبوتر با کبوتر باز با باز نبود شعار پرواز.وای بر ما که تصور کردیم عشق را باید کشت !در چنین قرنی که دانش حاکمست عشق را از صحنه دور انداختن دیوانگیست،درماندگیست،شرمندگیست.قرن قرن آتش نیست ،قرن یک هوای تازست ،فکرها را شست و شویی لازم است گم شدیم گردرمیان خویشتن جست جویی لازم است نازنینها از سیاهی تاسپیدی راسفربایدکنیم..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 02:23
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ