sepideh
ان طوریها هم که تو فکر میکنی نیست... شاید عاشقت بودم ،روزی!!!... ولی ببین بی تو،هم"زنده"ام،هم،"زندگی"میکنم. .. فقط گاهی در این میان،"یادت"...زهر میکند به کامم زندگی را
sepideh
حال ما بخدا اینقدر ها هم خوب نیست ، فوتوشاپه ... !
sepideh
به درختان جنگل گفتم شما با این عظمت چرا از تکه آهنی به نام تبر می رنجید؟
گفتند: رنجش ما از تبر نیست از دسته ی آن است که از جنس ماست...
sepideh
شکست زمین خوردن نیست،آن است که نتوانی بلند شوی.
sepideh
متاسفانه توی قرن ۲۱ اسکل به کسی گفته میشه که قلبی پاک و بی گناه و مهربون داره آدم فروش و نا رفیق نیست و از پشت خنجر نمیزنه
kiss
هیچ زمستانی ماندنی نیست حتی اگر تمام شبهایش یلدا باشد !
kiss
قرن ما شاعراگرداشت هوابهتربود.خارهم کمترنبودازگل بساگلتر بود.قرن ماشاعراگرداشت که کبوتر با کبوتر باز با باز نبود شعار پرواز.وای بر ما که تصور کردیم عشق را باید کشت !در چنین قرنی که دانش حاکمست عشق را از صحنه دور انداختن دیوانگیست،درماندگیست،شرمندگیست.قرن قرن آتش نیست ،قرن یک هوای تازست ،فکرها را شست و شویی لازم است گم شدیم گردرمیان خویشتن جست جویی لازم است نازنینها از سیاهی تاسپیدی راسفربایدکنیم..