محمد
مهم این نیست که در کجای این جهان ایستاده ایم ، مهم این است که در چه راستایی گام بر می داریم .توماس ادیسون
امید
حــرفــی نیست ... فقــط مـی نــویسـم ... رفـت ... حســی کــه تــو را دوست میـداشـت...
امید
در بیکران آسمان دو چیز افسونم میکند آبی آسمان که میبینم و میدانم که نیست و خدایی که نمیبینم و میدانم که هست ....
mehdi
کلمه ها را تعریفی دوباره لازم است! نماد دوست پسر برند ماشینش نیست! نماد دوست دختر سایز سینه و باسنش نیست! باکره بودن پرده میان دو پای دختر نیست! ... ... ... هر پسری که تایلند رفت عیاش نیست! هر دختری که لبخند زد روسپی نیست! هر پسری که نگاهش ازدختری کنده نشد هیز نیست! دختری که اول بوسه بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست! پسری که تعریف بدنت را کرد هوس باز نیست! ولی من هنوز بر یک جمله زندگی میکنم! "