یافتن پست: #نیست

مهسا
مهسا
تنهایـــــــــــــــــ ــــے یعنے... یـــــــــــــــــ ــــادت باشه وقتـــــــــــــــــ ــــے داری میرے بیرون دستـــــــــــــــــ ــــکشت رو هم ببرے، چـــــــــــــــــ ــــون کسے نیست که دستـــــــــــــــــ ــــت رو تو دستاش بگیره و هـــــــــــــــــ ــــا کنه...!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 19:27
+4
مهسا
مهسا
دست خودت نیست ، زن که باشی گاهی دوست داری تکیه بدهی ، پناه ببری ، ضعیف باشی دست ِ خودت نیست ، زن که باشی گهگهاه حریصانه بو میکنی دستهایت را... شاید عطر ِ تلخ و گس ِ مردانه اش لا به لای انگشتانت باقی مانده باشد ! دست خودت نیست ، زن که باشی گاهی رهایش می کنی و پشت ِ سرش آب می ریزی و قناعت می کنی به رویای حضورش دست ِخودت نیست ، زن که باشی همه ی دیوانگی های عالم را بلدی...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 19:19
+3
ebrahim
ebrahim
نیستیم... به دنیا می آییم... عکس یک نفره می گیریم... بزرگ می شویم... عکس دو نفره می گیریم... پیر می شویم... عکس یک نفره می گیریم... و بعد دوباره باز نیستیم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 19:04
+2
مهسا
مهسا
حرف بزن .. به اندازه باورهایشان... بیشتر که بگویی مسخره ات میکنند! دلخور نشو... دست خودشان نیست... باورشان غلط است!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 18:56
+3
مهسا
مهسا
قطار نیستم به روی ریل راه روم... انســـــانـــم... لبـریـزم از احســـــاس... مــی خواهم بـــاب میـلم راه بـــروم ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 18:48
+2
مهسا
مهسا
کجایی ؟"یک کلمه نیست، خیلی معنی داره گاهی ... کجایی یعنی چرا سراغم نمی یای؟ چی کار میکنی؟ چرا نیستی؟ دلم تنـــــــــــگ شده دوســــــــــــــِت دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 17:11
+5
مهسا
مهسا
رمز آرامش اینه که منتظر کسی نباشی که منتظرت نیست ..{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 16:50
+5
مهسا
مهسا
مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک ؛ مهم این است که مرد باشی و پای حرفت بایستی .... وگرنه دهان هر نامردی بوی گند دوستت دارم میدهد ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 16:47
+5
محمد
محمد
گوته می گوید: «اگر ثروتمند نیستی مهم نیست، بسیاری از مردم ثروتمند نیستند»،«اگر سالم نیستی، هستند افرادی که با معلولیت و بیماری زندگی می کنند»، «اگر زیبا نیستی برخورد درست با زشتی هم وجود دارد»، «اگر جوان نیستی، همه با چهره پیری مواجه می شوند»، «اگر تحصیلات عالی نداری با کمی سواد هم می توان زندگی کرد»، «اما، اگر «عزت نفس نداری»، برو بمیر که هیچ نداری
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 16:26
+5
مهسا
مهسا
زنـــــم... آزادم... حق آزادی دارم ، اختیار دارم ... غریبه نیستم، صدایم را خفه نکنید، بر سرم حجاب مالکیت نکشید، عروسک نیستم... دلخواه شما نخواهم شد ! بازی‌ های بی‌ محتوای زن و مرد تمام شد... اگر پا به پا نمیایی‌... دست دست نکن...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 15:58
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ