ولی من هنوز انتخاب نکردم
چرا؟مگه کدوم دانشگاه هستی؟
اهواز
به سلامتی.ایشالله کلاس خوب گیرت میاد داداشی غمت نباشه.
مرسی ایشالا
migan hich eshgi to donya mese esghe avali nis
balle balle
ولی به نظر من عشق آخر بهترین عشقه آدمه.. و هیچی مثل عشق آخر نمیشه..
ama newsh hasrate eshghe aval hamishe be dele adam mimone
مرسي سحر واي اما يو كه 73 هستي زياد از اون دوران دور نیستی