ebrahim
خدا زمین را آفرید گفت : عجب قشنگه مرد رو آفرید گفت : عجب قشنگه زن رو آفرید، کمی فکر کرد گفت مهم نیست آرایش میکنه قشنگ می شه
امید
به جملات شریعتی باید ساعت ها فکر کرد : ای مردم مسلمان و علی مکتب من، از خانواده و همه همراهانم تقاضا دارم که پس از مرگ من، بدن مرا خارج وطنم ایران به خاک بسپارند. زیرا میدانم که ایران را که عشق و هستی من و هر ایرانیست، در حال ویران شدن است. میدانم که هیچوقت این خاک به دست دلسوزش سپورده نمیشود. ایران ویران خواهد شد و من در زیر خاکش داغان. به من رحم کنید. بگذارید که پس از مرگم دیگر غصه این خاک و مردمانش را نخورم. علی شریعتی -
امید
خدا هست، خدا نیست! هیچ وقت نمی توان خداوند را صد در صد در علم و دانش اثبات کرد. ولی بدانید که آن امید و آن حسّی که شما را به دعا و درخواست از پروردگار وا میدارد، آن حس، خدای شماست. اصلاً خدا در درون شماست._دکتر علی شریعتی