vahid
خدایا انگشتتو از روی دکمه ی اسپیس بردار ...
این همه فاصله بس نیست ؟؟
ali
من که خدا نیستم بگم ؛ صد بار اگه توبه شکستی باز آی … ! رفتی ؛ … ” به سلامت “
omid
به لره میگن: دخترتو به کی دادی؟ میگه: غریبه نیست. دامادمه
عسل ایرانی
ايرانسل ديگه داره جاي دوستامو پر مي كنه...فقط مونده اس ام اس بده كجايي؟! ا
ebrahim
مراحل استرس واقعی! : . . . شما در حال رانندگی در جاده خانمی رو میبنید که حال خوبی نداره ، سوارش میکنید اون به شما میگه باید زود به بیمارستان برسه. **این آغاز استرس ه! شما خانم رو به بیمارستان میرسونید ، دکتر به شما تبریک میگه بخاطر حامله بودن اون خانم و پدر شدنتون! اما شما میگید که پدر بچه نیستید درحالی که اون خانم به دکتر گفته هستید! ** این جا شما استرس میگیرد ! از دکتر تقاضای تست دی ان ای میکنید ، بعد از آزمایش دکتر میگوید که حق با شماست و شما کلا نابارور هستید احتمالا از زمان کودکی! ** استرس واقعی اینجاست : که شما یاد 3 تا بچه ای که تو خونه دارید می افتید !!!!!