رضا
ما را سر سودای کس دیگر نیست از عشق تو پروای کس دیگر نیست جز تو دگری جای نگیرد در دل دل جای تو شد , جای کس دیگر نیست
نیوشا
اگه میخواى یكــــــیو از دست بــدى.
.
.
.
.
.
.
فقط كــافـیـه دوســـــــــــتـش داشـته باشـى
هــــــــــــــــــمـیـن كـــــــــافـیـه .. .. .. !!
Mohammad Mahdi
این هم ازیک عمر مستی کردنم/سالها شبنم پرستی کردنم/ای دلم زهرجدایی را بخور/چوب عمری باوفایی را بخور/ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت/خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت/من که گفتم این بهار افسردنیست/من که گفتم این پرستورفتنیست/آه عجب کاری بدستم داد دل / هم شکست،هم شکستم داد دل
gha3m
دخترا تا یه استاتوس ضد پسر میبینن سریع کامنت میزارن آرررررررررررررررره ...دقیقااااااااااااااااا .... پسرااا همشون همینن ..! پسرا تا یه استاتوس ضد دختر میبینن سریع کامنت میزارن گل گفتی..دخترا همه نامردن...همشون بی وفان ...! خب لامصبا !! شما که اینقدر از همدیگه بدتون میاد حتما عمه منه که 6 تا دوست دختر و دوست پسر داره ...! مملکت نیست که دیوونه خونه ست !!!!....
gha3m
لذتی که در فشردن استخوان های معشوق تا مرز شکستن هست ،در نوازش کردن او نیست ...!
ashkan
چیزی لذت بخشتر از زدنِ بچه مهمون ، دور از چش ننه باباش نیست
ali
دردم این نیست که او عاشق نیست … دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی است… دردم اینست که با این سردی ها من چرا دل بستم . . . ؟ . .