ali
. تخم مرغ دانه ای ۳۰۰ تومان!!! نیمرو را به خاطر بسپار ! دانشجو مُردنیست
ali
آه… آری… این منم… اما چه سود «او» که در من بود، دیگر، نیست، نیست میخروشم زیر لب دیوانهوار «او» که در من بود، آخر کیست، کیست ؟ . .
صنم
به فالگیر بگو ؛ خط ِعمر من ، کف ِ دستهایم نیست ! رد ِ پاهای <او> را نگاه کند ...!
صنم
بهترین درودهایم نثار آنانی باد که کاستی هایم را میدانند و باز هم دوستم دارند . . .
خوشبختی یافتنی نیست ، ساختنی است . . .
سلام عزیزم خوبی
1390/11/8 - 22:07اول سلام
1390/11/8 - 22:10دوم جاااانم ابراهیم؟؟؟ مو علیک×××!!!! وااای مردم از خنده
he ye name laatisho volom dadam
1390/11/8 - 22:12داداش تو خیلی باحالی .. لاتیشو ولوم دادی؟؟ عزیزم اینجا چاله میدون نیستا.. فکر کنم با محل کارت اشتباه گرفتی...
1390/11/8 - 22:22na abji,mahale kare ma intori nist,
1390/11/8 - 22:25mikhay injoori bega?asalam farshad jan,azizam khosh omadi