یافتن پست: #نیست

فرشاد
فرشاد
سلام
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 22:07
+5
-1
ali
ali
. تخم مرغ دانه ای ۳۰۰ تومان!!! نیمرو را به خاطر بسپار ! دانشجو مُردنیست
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 22:01
+7
ali
ali
آه… آری… این منم… اما چه سود «او» که در من بود، دیگر، نیست، نیست می‌خروشم زیر لب دیوانه‌وار «او» که در من بود، آخر کیست، کیست ؟ . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 21:57
+6
صنم
صنم
به فالگیر بگو ؛ خط ِعمر من ، کف ِ دستهایم نیست ! رد ِ پاهای <او> را نگاه کند ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 20:29
+6
صنم
صنم
بهترین درودهایم نثار آنانی باد که کاستی هایم را میدانند و باز هم دوستم دارند . . .
خوشبختی یافتنی نیست ، ساختنی است . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 20:18
+3
ronak
ronak
در Romantic
خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 19:53
+2
ronak
ronak
در Romantic
من که گفتم این بهار افسردنیست. من که گفتم این پرستو رفتنیست. اه عجب کاری بدستم داد دل!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 19:35
+4
ronak
ronak
در Romantic
نیا باران زمین جای قشنگی نیست ، من از اهل زمین هستم ، خوب می دانم که گل در عقد زنبور است ، ولی سودای بلبل دارد و پروانه را هم دوست می دارد...
7 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 19:27
+6
ronak
ronak
در Romantic
این روزها حالم خوب است خوب ِ خوب !! نه نشانی از دلتنگی نه روزنی از سیاهی و نه وسوسه ای از دل بسـتگی! ! ! نوشتنم را بهانه ای نیست جز گفتن این که "من" بعد از "تو" به هیچ "او"یی اجازه "ما"شدن نداده ام
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 19:19
+7
ronak
ronak
در Romantic
گشتم ... هر جا را که به فکرم می رسید گشتم! گشتم میان خاطرات سوخته... میان حرف ها...میان نگاه ها ... نه نمی خواهم به زبانم حتی بیاورم... که نیست ، آن چه باید باشد و نیست... ولی مجبورم باور کنم... تو رفته ای... و من از پا افتادم... به همین سادگی..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 19:12
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ