یافتن پست: #نیست

محمد
محمد
فریدریش نیچه : "آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته ای، از این آشفته ام که دیگر نمیتوانم تو را باور کنم."
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 22:30
+7
ebrahim
ebrahim
اگه قرار باشه من اونی بشم که تو میگی دیگه من ، من نیستم ! من همینی ام که میبینی... مغازه که نیست دکور بچینم برات ..."
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 19:52
+7
alireza
alireza
زندگی با همه تلخیاش یه درس خوب بهم داد

اونم اینه که رفیق اونی نیست که باهاش خوشی

رفیق اونیه که بی اون داغونـــــــــــــــــــــی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 19:35
+5
hadith
hadith
احمد: مامان! اجازه می دهی بروم با اکبر بازی کنم؟
مادر: نه پسرم، اکبر بچه خوبی نیست. آدم باید همیشه با دوست بهتر از خودش بازی کند.
احمد: پس اجازه بدهید اکبر بیاید با من بازی کند!{-33-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 19:23
+6
mina_z
mina_z
لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز در درازای زندگی برنج باش و در پهنای آن، لباس واگر عمق این پند را نفهمیدی, بدان که تنها نیستی!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 18:12
+8
sepideh
sepideh
بودن یا نبودن مساله‌ای نیست ! مساله اینه که وقتی هستی رو اعصاب نباشی !!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 14:43
+4
سحر
سحر
لذتی که در خاموش کردن الارم گوشی قبل از زنگ زدن هست

در خنثی کردن بمب نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 14:17
+6
امید
امید
پنج : بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که در کنار او باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید

شش : هرگز لبخند را ترک نکن، حتی وقتی ناراحتی چون هر کس ممکن است عاشق لبخند تو شود

هفت : تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی، ولی برای بعضی افراد تمام دنیا هستی

هشت : هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیست وقتش را با تو بگذراند، نگذران
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:53
+4
امید
امید
سیزده نکته برای زندگی از نظر دکتر علی شریعتی...
یک : دوستت دارم نه به خاطر شخصیت تو، بلکه به خاطر شخصیتی که من در هنگام با تو بودن پیدا میکنم

دو : هیچکس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین لیاقتی دارد باعث اشک ریختن تو نمیشود

سه : اگر کسی تو را آنطور که میخواهی دوست ندارد به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد

چهار : دوست واقعی کسی است که دستهای تو را بگیرد و قلب تو را لمس کند
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:53
+4
فکل مکل
فکل مکل
زن به شوهرش میگه : تو هندوستان یک زن رو به قیمت یک گوسفند فروختند.. به نظر تو این بی انصافی نیست؟؟؟ شوهره میگه : نه اگه زن خوبی باشه می ارزه…
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:20
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ