محمد
فریدریش نیچه : "آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته ای، از این آشفته ام که دیگر نمیتوانم تو را باور کنم."
ebrahim
اگه قرار باشه من اونی بشم که تو میگی دیگه من ، من نیستم ! من همینی ام که میبینی... مغازه که نیست دکور بچینم برات ..."
alireza
زندگی با همه تلخیاش یه درس خوب بهم داد
اونم اینه که رفیق اونی نیست که باهاش خوشی
رفیق اونیه که بی اون داغونـــــــــــــــــــــی
sepideh
بودن یا نبودن مسالهای نیست ! مساله اینه که وقتی هستی رو اعصاب نباشی !!
سحر
لذتی که در خاموش کردن الارم گوشی قبل از زنگ زدن هست
در خنثی کردن بمب نیست
امید
پنج : بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که در کنار او باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید
شش : هرگز لبخند را ترک نکن، حتی وقتی ناراحتی چون هر کس ممکن است عاشق لبخند تو شود
هفت : تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی، ولی برای بعضی افراد تمام دنیا هستی
هشت : هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیست وقتش را با تو بگذراند، نگذران
امید
سیزده نکته برای زندگی از نظر دکتر علی شریعتی...
یک : دوستت دارم نه به خاطر شخصیت تو، بلکه به خاطر شخصیتی که من در هنگام با تو بودن پیدا میکنم
دو : هیچکس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین لیاقتی دارد باعث اشک ریختن تو نمیشود
سه : اگر کسی تو را آنطور که میخواهی دوست ندارد به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد
چهار : دوست واقعی کسی است که دستهای تو را بگیرد و قلب تو را لمس کند