یافتن پست: #نیست

مهسا
مهسا
@asall تمام دنیــــــــــا هم که بگویند تو مال من نیستی بــــاز هم این دل زبان نفهــــــم بهانه ات را میگیــــــرد !!{-7-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 23:03
+5
sara
sara
هیچی بدتر از این نیست که شب مسواک بزنی،بری تو آشپزخونه یهو هوس کنی چیزی بخوری،چه دوراهیه بدی!!آخه چرا منو تو این موقعیت قرار میدن؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 20:35
+8
پاراگلایدر
پاراگلایدر
گاهی علاجش کلمه نیست، گاهی اصلن علاجش کلمه نیست. گاهی اصلن نباید حرف زد. باید پا شد همین نصفه شبی مثلن شال و کلاه کرد، رفت زنگ در خانه ای را زد بدون حتی پرسیدن" بیام یا نه؟" این وقتها حضور باید می شود. آغوش هم نه شاید! به قدر یک لیوان چای دو نفره کفایت می کند حضور نفس دیگری، التیام می دهد، بس می شود... همین وقتهاست هم که فاصله ها ریشخندت می کنند و کلمه واجب می شوی!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 20:25
+9
ronak
ronak
اگر روزی کسی از من بپرسد که دیگر قصدت از این زندگی چیست ؟؟؟؟ به او میگویم که چون میترسم از مرگ مرا راهی به جز زندگی نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 12:34
+8
reza
reza
شما چقد خونوکین همتون بابا کو پس دیدگاهاتون پستا به این باحالی
7 دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:02
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوستم زنگیده میگه:زهرا دلم خیلی برات تنگ شده,عصر خونه ای بیام ببینمت؟ میگم:چون خیلی وقته منو ندیدی دلت برام تنگ شده؟؟؟؟؟ میگه: پـَـــ نــه پـَـــ ـ کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه،میدونی که یه عادت نیست فقط دوست داشتن محضه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:56
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بهش میگم میشه پست تکراری ندی؟ میگه: خیلی عصبانی میشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ خیلی ذوق زده میشم دکتر گفته هیجان واست خوب نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:36
elahe
elahe
طرف توی دریا داشته غرق میشده، بلند بلند فریاد میزده: كمک، کمک، من شنا بلد نیستم.. حیف نون هم با زن و بچش داشته از اونجا رد میشده، میگه: واقعا که! می بینید بچه ها؟ من تا الان هرچی داشتم خرج شماها کردم و پولی برام نموند که برم کلاس شنا ثبت نام کنم و شنا یاد بگیرم.. اما تا حالا شده که یک بار، حتی یک بار لب به گله باز کنم و پیش عالم و آدم داد بزنم که من شنا بلد نیستم؟ مرد باید یه کم تودار باشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:35
ALI SHABAN
ALI SHABAN
دزدی صاحب خانه:« آی کمک، کمک! دزد!» دزد:« داد نزن بابا! کمک لازم نیست، من با خودم چند نفر آورده ام.»
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:34
+3
elahe
elahe
درد من تنهایی نیست بلکه مرگ ملتیست که گدایی را قناعت - بی عرضگی را صبر - و با تبسمی بر لب این زندگانی را حکمت خداوند می نامند
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:25
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ