یافتن پست: #نیست

ronak
ronak
گفتم نصفه شبی ثواب داره دهنتون آب بیوفته :)))) میمـــیرم براش
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 23:04
+2
ronak
ronak
الهی اون چشماتون در بیاد بیوفته رو زمین :| خوبه جایی از بدنش معلوم نیست :|
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:57
+1
gha3m
gha3m
۱ .تنها کسی که در فیلم لخت میشود خانم گلشفته است ۲.تنها کسی که در حین حرف زدن در فیلم نه صورت و نه لبهایش حتی تکان نمیخورد خانم گلشیفته است مادر گلشیفته فراهانی: دختر من اهل برهنگی و این مسائل نیست عکس جنجالی گلشیفته فراهانی در مجله مادام لافیگارو یکبار دیگر سبب شد تا نام او در رسانه های کشور بر سر زبان ها بیفتد و این مساله واکنش فهیمه رحیمیان،مادر وی را به همراه داشت. به گزارش اوج نیوز، رحیمیان در این باره اظهار داشت: در حال حاضر دخترم در هند به سر می برد و حالی مطلوب دارد وبنده که مادر او هستم به شما می گویم یقین بدانید دختر من اهل برهنگی و این مسائل نیست. وی ادامه داد: در دنیای امروز که دنیای تکنولوژی است همه چیز امکان پذیر است و مطمئن باشید این عکس فتوشاپ بوده وبه هیچ عنوان نمی تواند عکس واقعی او باشد. رحیمیان افزود: اگر من گلشیفته را بزرگ کرده ام بهتر از هرکس به این امر واقف هستم که دخترم اهل این چنین خودنمایی ها و خودفروختگی ها نیست وبه شما با قاطعیت می گویم این عکس واقعی و متعلق به دختر من نیست. همچنین بهزاد فرهانی پدر گلشیفته در این باره گفت: نمی دانم کسانی که مدتی است در پی دا
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:53
+1
elahe
elahe
ز آدم هـ ـآ بگــ ذر ! دلـَ ـت را گنده تــَر کـُـ ن نـ ـآراحتِ این نبـ ـاش که چـ ـرا جاده ی رفاقــَ ـت با تـ ـو همیشه یکــ طرفه استــ . . . مهـ ـم نیست اگر همیشه یک طرفـ ـه ای . . . شـ ـآد باش کـ ـه چیزی کم نگذاشتـ ه ای و بدهکـ ـارِ خودت ، رفاقتـ ـت و خدایتــ نیستی . .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:39
+1
ALI SHABAN
ALI SHABAN
بیل گیتس: اگر فقیر به دنیا آمده‌اید، این اشتباه شما نیست اما اگر فقیر بمیرید، این اشتباه شما است.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:38
+3
ALI SHABAN
ALI SHABAN
تعریف جمله معمولی در زبان :: دیدگاه ::
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:36
+4
مهسا
مهسا
همیشه حرارت لازم نیست گاهی از سردی یک نگاه می توان آتش گرفت
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:33
+2
مهسا
مهسا
برای محبت هایی که عمیق اند، ندیدن و نبودن هرگز بهانه از یاد بردن نیست...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:07
+3
مهسا
مهسا
وقتی یه مشترک، «مورد نظر» هست ولی در دسترس نیست! ناچار میشی رو کنی به مشترکی که «در دسترس» هست ولی «مورد نظر» نیست!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 21:59
+4
ronak
ronak
هیــچ چیز اتفاقی نیست....!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 21:47

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ