یافتن پست: #نیست

elahe
elahe
در حین دویدن در کوچه های زندگی بودم که ناگاه به یاد لحظه هایی که بودی و اکنون نیستی ایستادم و آرام گریه کردم ولی اکنون می خندم آری میخندم به تمام لحظه های بچگانه ای که به خاطرت اشک هایم را قربانی کردم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:38
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
عشق کنار هم ایستادن زیر باران نیست...!!! عشق این است که یکی برای دیگری چتر شود و دیگری هرگز نفهمد چرا خیس نشد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:08
elahe
elahe
یادت باشه دیگر یادت نیستم گاهی دست ” خـــودم ” را می گیرم… می برم هوا خوری… ” یــاد ” تو هم که همه جا با من است… ” تنهایی ” هم که پا به پایم میدود… میبینی…؟ وقتی که نیستی هم جمعمان جمع است…{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 22:37
+2
elahe
elahe
میان تو و من فاصله ایست به پهنای یک عمر شاید؛ زیاد که نیست ؟ چه رنجی میکشم من … چه تحملی میکنی تو !!! آغوشمان باز خواهد بود برای رسیدن خسته که نمیشوی ؟ چه اگر برسم … چه اگر نرسی چه اگر نیایم …چه اگر نیایی چه اگر نباشم … چه اگر نباشی. بگو که روزی به هم میرسیم . بگو که هستی . همین
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 22:32
+2
مهسا
مهسا
برای نبودن که . . . همیشه لازم نیست راه دوری رفته باشی میتوانی همین جا پشت تمام بغضهایت گم شده باشی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 16:38
مهسا
مهسا
خیلی از اونایی که بودن... دیگه نیستن چون دیگه اونایی نیستن که بودن...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 14:32
+2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
@Malo0o0os اگر کسی تورا آنطور که میخواهی دوست ندارد، به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد . گابریل گارسیا مارکز {-44-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 12:33
+2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
از کسانیکه از من مـــــــــــتنفرند سپاس؛ آنها مرا قویتر میکنند. ** از کسانیکه مرا دوســـــــــــــــــــــت دارند ممنونم، آنان قلب مرا بزرگتر میکنند. ** ازکسانیکه مرا ترک میکنند متشـــــــــــــکرم، آنان بمن می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست . ** از کسانیکه با من مـــــیمانند سپاسگذارم، آنان بمن معنای دوست واقعی را نشان میدهند
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 12:20
+3
ALI SHABAN
ALI SHABAN
ازدواج چیزی جز یک دوستی که به تصویب پلیس رسیده است نیست . سارا برنار
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 12:02
+3
sasan pool
sasan pool
اگه فکر میکنی خیلی تنهایی... اگه فکر میکنی کسی دوست نداره... اگه فکر میکنی کسی یادت نیست... خیلی بیجا میکنی، پس ما اینجا هویجیم!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 11:27
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ