یافتن پست: #نیست

sasan pool
sasan pool
اگه فکر میکنی خیلی تنهایی... اگه فکر میکنی کسی دوست نداره... اگه فکر میکنی کسی یادت نیست... خیلی بیجا میکنی، پس ما اینجا هویجیم!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 11:20
shahin ES
shahin ES
میپرسه دوست دختر داری؟ میگم:آره میپرسه:دوسش داری؟ میگم:خیلی.. ... ... تو نیستی ولی من هنوز بخودم و بقیه میگم هستی و من دوستت دارم واین است بزرگ ترین حماقت زندگی من
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 01:41
+5
عسل ایرانی
عسل ایرانی
از کسانیکه با من میمانند سپاسگزارم آنان بمن معنای دوست واقعی را نشان میدهند ازکسانیکه مرا ترک میکنند متشکرم آنان بمن می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 01:08
+7
مهسا
مهسا
از فری خوشحال پرسيدن با كدوم عبادت حال ميكني؟ گفت: نماز ميت. پرسيدن چرا؟ گفت: وضو كه نميخواد, ركوع وسجده نداره , كفشاتم در نمياري , تازه آخرش هم ناهار ميدن!{-20-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 00:51
+6
امیرحسین
امیرحسین
@Malo0o0os گاهی برات مهم نیست فلانی چی نوشته ناخودآگاه تا اسمشو میبینی لایک میزنی چون اون آدمو دوست داری انگار با لایکت میخوای بهش بگی ببین تو هر چی میخوای بنویس، ولی فقط باش !!!
4 دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 00:39
+3
gamer
gamer
یه روز دختری از دوست پسرش پرسید .. من خشگلم ؟؟؟ پسره گفت نه!!! باز سوال كرد تو منو دوست داری؟؟؟؟؟پسره گفت نوچ!! باز دختره حالش گرفته شد. واسه اخرین بار سوال كرد. گفت اگه بمیرم واسم گریه می كنی؟؟؟پسر گفت اصلا!! یهو دختره اشك تو چشماش جمع شد این دفعه پسره دختر رو بغل كرد و گفت: تو خوشگل نیستی تو زیبا ترینی... *دوست ندارم چون عاشقتم..... *اگه بمیری گریه نمی كنم منم میمیرم.................
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 23:48
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زنگ خونه رو زدن از جام بلند شدم داداشم میگه می خوای درو باز کنی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخوام آیفون و بردارم بگم ما خونه نیستیم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 23:29
مهسا
مهسا
دل آدما، شیشه نیست که روی آن " هــــــا " کنیم بعد با انگـــشت قــــلب بکشیم و وایسیم آب شـــدنش رو تماشــــا کنیم و کیـــــف کنیم !!! رو شیشه نـــازک دل آدمـــا اگـــه قلبـــــــــی کشیدی باید مــــــــردونه پـــــــاش وایســــتی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 23:18
+4
امیرحسین
امیرحسین
رفتم از عابربانک پول بگیرم... میگه وجه نقد موجود نیست ... بعد مینویسه درخواست دیگری دارید ؟ آره یه آهنگ بندری بذار دور همیم برقصیم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 22:35
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
پسره میگه: با من دوست میشی؟ میگم :نه اهلش نیستم. میگه اهل دوستی نیستی؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ اهل افغانستان نیستم که اگه با هم دوست شدیم بریم اونجا با هم بگردیم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:19

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ