sasan pool
اگه فکر میکنی خیلی تنهایی... اگه فکر میکنی کسی دوست نداره... اگه فکر میکنی کسی یادت نیست... خیلی بیجا میکنی، پس ما اینجا هویجیم!!!!!!!
shahin ES
میپرسه دوست دختر داری؟ میگم:آره میپرسه:دوسش داری؟ میگم:خیلی.. ... ... تو نیستی ولی من هنوز بخودم و بقیه میگم هستی و من دوستت دارم واین است بزرگ ترین حماقت زندگی من
امیرحسین
@Malo0o0os گاهی برات مهم نیست فلانی چی نوشته ناخودآگاه تا اسمشو میبینی لایک میزنی چون اون آدمو دوست داری انگار با لایکت میخوای بهش بگی ببین تو هر چی میخوای بنویس، ولی فقط باش !!!
gamer
یه روز دختری از دوست پسرش پرسید .. من خشگلم ؟؟؟ پسره گفت نه!!! باز سوال كرد تو منو دوست داری؟؟؟؟؟پسره گفت نوچ!! باز دختره حالش گرفته شد. واسه اخرین بار سوال كرد. گفت اگه بمیرم واسم گریه می كنی؟؟؟پسر گفت اصلا!! یهو دختره اشك تو چشماش جمع شد این دفعه پسره دختر رو بغل كرد و گفت: تو خوشگل نیستی تو زیبا ترینی... *دوست ندارم چون عاشقتم..... *اگه بمیری گریه نمی كنم منم میمیرم.................