یافتن پست: #نیست

مهسا
مهسا
آنقدر خوب هستم که ببخشمت اما آنقدر احمق نیستم که دوباره به تو اعتماد کنم!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:08
+3
مهسا
مهسا
باور کن که نیازی نیست به یاد کسی که نیست …… اولش ترسناک ، بعد دردناک ، و بعد آزاد و رها و شاد ……….. فراموش می کنم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:28
+3
sasan pool
sasan pool
فقط داف.اون هم داف ایکس اف.نگاه نکن چادر سرش نیست.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:26
+1
مهسا
مهسا
جمله ای از سیاست مداران جهان: لنین:تاثیر یک رای از یک گلوگه بیشتر است چگورا:گنجشکی که از مترسک بترسد از گشنگی میمیرد امام [!]:دانشگاه باید دانشگاه باشد دانشگاهی که دانشگاه نباشد دانشگاه نیست{-54-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:08
+3
مهسا
مهسا
برای شکستن من یه اخم کافیه ، نیازی به فریادت نیست ، واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه ، نیازی به قهر نیست ، برای مردنم حرف رفتنت کافیه ، نیازی به انجامش نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:55
+4
sasan pool
sasan pool
عجب دنیایی با حالی شده یاد گرفتیم فقط به هم خیانت کنیم.من که خونه نشین شدم.مهم نیست میگذره.امیدوارم حداقل این جامعه اصلاح بشه.برای واژه ها حرمت قائل بشیم وقتی به هم میگیم دوست دارم تا ته خط بریم.{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:36
+4
مهسا
مهسا
تو برو پیچک من ، فکر تنهایی این قلب مرا هیچ مکن ، رو پیشانی من چیزی نیست ، غیر یک قصه پر از بی کسی و تنهایی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:25
+3
مهسا
مهسا
دلم به بهانه همیشگی گریست...بگذار بگرید وبداند هر آنچه خواست همیشه نیست...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:21
+1
-1
sasan pool
sasan pool
چو بغضی کهنه در غربت اسیرم چو آهی کز صدای خفته سیرم من اینجا مانده ام تنها خدایا همین روزاس که در غربت بمیرم ببین اینجا پرنده رو زمینه یه عمره خواب ِ پرواز و می بینه در اینجا پشت ِ هر آهوی معصوم ببین گرگی نشسته در کمینه!! در اینجا باید از خوبان جدا بود مث ِ شبنم غریوی بی صدا بود !! در اینجا زندگی تلخه خدایا چقد سخته غریبی آشنا بود !! در اینجا قلب صاف و صادقی نیست میان گریه هاشان هق هقی نیست ! در این دنیای تلخ بی مروت دریغا ای دریغا ، عاشقی نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:02
+1
sasan pool
sasan pool
نمي رنجم اگر باور نداري عشق نابم را که عاشق از عیار افتاده در این عصر عیاری صدایی از صدای عشق خوش تر نیست حافظ گفت اگر چه بر صدایش زخم ها زد تیغ تاتاری اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است اکسیر من نه اینکه مرا شعر تازه نیست من از تو می نویسم و این کیمیا کم است سرشارم از خیال و لی این کفاف نیست در شعر من حقیقت یک ماجرا کم است تا این غزل شبیه غزل های من شود چیزی شبیه عطر حضور شما کم است گاهی تو را کنار خود احساس میکنم اما چقدر دلخوشی خواب ها کم است خون هر آن غزل که نگفتم به پای توست آیا هنوز آمدنت را بهار کم است.{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 17:57
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ