یافتن پست: #نیست

رضا
رضا
وقتی نیستی هر چی غصه است تو صدامه وقتی نیستی هر چی اشکه تو چشامه از وقتی رفتی دارم هر ثانیه از رفتنت میسوزم کاشکی بودی و میدیدی که چی آوردی به روزم حالا عکست تنها یادگار از تو خاطراتت تنها باقی مونده از تو وقتی نیستی یاد تو هر نفس آتیش میزنه به این وجود کاش از اول نمیدونستی من عاشق تو بودم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 20:19
+4
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫وقتی با کسی دعوات میشه و در برابر بی ادبی هاش سکوت میکنی همه تشویقت میکنن امااگه فرداش خودشون با اون بحث شون بشه میگن : من فلانی نیستم مث اُسکُلا نیگات کنما میزنم دهنتو ........ا!!! حواست باشه :)))‬
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 19:10
+4
مهسا
مهسا
ان قدر حرف در دلم مانده که در دهانم گره می خورند و لبهایم را به هم می دوزند و تو خیال میکنی مرا با تو حرفی نیست !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 17:45
+5
مهسا
مهسا
دلواپس من نباش عذاب وجدان هم نگیر. دیگه تنها نیستم غم نبودنت همیشه با منه با خیال راحت به بی وفاییهات برس !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 17:43
+5
amir taha
amir taha
نه اینکـــــــــه دردی نیست... گلویـــــــــــ ی نمانده برای فـــــــــــــر یاد...!!!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 14:52
+4
fatemeh
fatemeh
فارس نژاد پرست نیست (مگه کوروش نژاد پرست بود؟) رشتی بی غیرت نیست (مگر میرزا کوچک خوان بی غیرت بود؟) مازندرانی کله ماهی خور نیست(مگر نیما کله ماهی خور بود؟) لر هالو نیست(مگه لطف علی خان هالو بود؟ ) ترک زبان عر عر نمی کنه (مگه شهریار عر عر می کرد؟) ... ...قزوینی همجنس باز نیست (مگر علامه دهخدا همجنس باز بود) خراسانی بادیه نشین و بدوی نیست(مگر دکترشریعتی بادیه نشین بود؟) بلکه اینان ستونهای ایرانند. پس افتخار میکنم ایرانی هستم!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 03:24
+13
-2
fatemeh
fatemeh
فارس نژاد پرست نیست (مگه کوروش نژاد پرست بود؟) رشتی بی غیرت نیست (مگر میرزا کوچک خوان بی غیرت بود؟) مازندرانی کله ماهی خور نیست(مگر نیما کله ماهی خور بود؟) لر هالو نیست(مگه لطف علی خان هالو بود؟ ) ترک زبان عر عر نمی کنه (مگه شهریار عر عر می کرد؟) ... ...قزوینی همجنس باز نیست (مگر علامه دهخدا همجنس باز بود) خراسانی بادیه نشین و بدوی نیست(مگر دکترشریعتی بادیه نشین بود؟) بلکه اینان ستونهای ایرانند. پس افتخار میکنم ایرانی هستم!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 03:22
+10
-2
ronak
ronak
عجب شباهتی..........{-7-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 00:22
+6
ronak
ronak
از صبح تا حالا حالم خوش نیست. بزن فاتحه قشنگ ه رو
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 00:12
+7
ebrahim
ebrahim
عکس العمل یـه دختر ایرانی در مقابل دیدن یک دختر زیباتر از خودش : نگا این چه خرابـه ، معلوم نيست هر شب زير چند نفره .. همه جاشم كه عمل كرده ! حالا عکس العمل پسر ایرانی در در مقابل دیدن یک پسر زیباتر از خودش : دمش گرم معلوم نیست چقد دوست دختر داره ! X_X سلامتـــــی هــمــــــه پســـــــــــرا ..
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 23:43
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ