sasan pool
دوستان گلم این عکس خط ریش من هست به نظر شما این خط ریش بده لطفا نظر بدین.
sasan pool
راستی چقدر جالبه.با هر دختری که می خوای دوست بشی طرف شکست عشقی خورده دوست نداره باهات دوست بشه.یعنی تمام دختر های ایران شکست عشقی خوردن؟بابا دمتون گرم اصلا فکر نمی کردم همه این جوری باشن.خوبه پس ملت باید برن از سومالی زن بگیرن.حداقل دیگه اونجا شکست عشقی نیست همه گرسنه هستن یکی و میگیری میاری اینجا راحت.بد بختی این هست که از کشور نمیشه خارج شد.عجب وضعی شده .
shahin ES
از کسی که دوستش داری ساده دست نکش. شايد ديگه هيچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن .چون شايد هيچ وقت ،هيچ کس تو رو مثل اون دوست نداشته باشد
mina_z
دو گدا تو یه خیابون شهر رم کنار هم نشسته بودن. یکیشون یه صلیب گذاشته بود جلوش، اون یکی یه ستاره داوود... مردم زیادی که از اونجا رد میشدن به هر دو نگاه میکردن ولی فقط تو کلاه اونی که پشت صلیب نشسته بود پول مینداختن. یه کشیش که از اونجا رد میشد مدتی ایستاد و دید که مردم فقط به گدایی که پشت صلیبه پول میدن و هیچ کس به گدای پشت ستاره داوود چیزی نمیده. رفت جلو و گفت: رفیق بیچاره من، متوجه نیستی؟ اینجا یه کشور کاتولیکه، تازه مرکز مذهب کاتولیک هم هست. پس مردم به تو که ستاره داوود گذاشتی جلوت پول نمیدن، به خصوص که درست نشستی بغل دست یه گدای دیگه که صلیب داره جلوش. در واقع از روی لجبازی هم که باشه هر کسی رد بشه به اون یکی پول میده ولی نه به تو. گدای پشت ستاره داوود بعد از شنیدن حرفهای کشیش رو کرد به گدای پشت صلیب و گفت: هی "موشه" نگاه کن کی اومده به برادران "گلدشتین" بازاریابی یاد بده!
رضا
یاد بگذشته به دل ماند و دریغ نیست یاری كه مرا یاد كند دیده ام خیره به ره ماند و نداد نامه ای تا دل من شاد كند...................
رضا
نرسد دست تمنا چون به دامان شما
می توان چشم دلی دوخت به ایوان شما
از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست
نیمه جانی است درین فاصله قربان شما
خدا رو شکر یک نفر تایید کرد.دمت گرم عسل بانو یک دونه ای.
1390/10/21 - 20:50dadash?bezan
1390/10/21 - 21:40چرا خوشگله که.داداش نماد مبارزه من هستش سرش ناظم مدرسمون سال دوم کتک زدم و از مدرسه اخراج شدم نماد مبارزه من هستش.
1390/10/21 - 21:41pas bezar bashe dash
1390/10/21 - 21:56الان دوباره ریش گذاشتم مل برادران طالبانی شدم نیست دیگه چشمام سو نداره ببینه ناچارم آویزون بابی (بابک داداشم)بشم که خط ریش برام بزاره.دیگه چی کار کنم.
1390/10/21 - 21:58