یافتن پست: #نیست

رضا
رضا
می گویند، اگر كسی‌ چهل‌روز پشت‌ سر هم‌ جلو در خانه‌اش‌ را آب‌ و جارو كند، حضرت‌ خضر به‌ دیدنش‌ می‌آید و آرزوهایش‌ را برآورده‌ می‌كند..................
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 12:22
+2
محمد
محمد
کلبه دل به باران فکر می کنم گونه هایم خیس میشوند. به تو فکر می کنم ، باران می بارد من جادوگر نیستم تو اما معجزه ای
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 11:37 توسط Mobile
+1
-2
ebrahim
ebrahim
بچه ها نظرتون چیه؟
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 11:14
+3
رضا
رضا
زندگی با همه‌ی وسعت خویش
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 10:13
+1
رضا
رضا
به چشمای خودت قسم دیگه بهت نمی رسم وصال تو خیالیه وای كه دلم چه حالیه بازیای عروسكی آخ كه چه حیف شد...................
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 09:59
+1
مهسا
مهسا
کلافه شدن یعنی: دلتنگِ کسی باشی ؛ که نیست حوصله کسی را نداشته باشی؛ که هست !{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 02:15
+4
مهسا
مهسا
به آنجا رسیده ام که می دانم دنیا مال خودش نیست و من مال خودم نیستم من زندگیم را برای کس دیگری زندگی کردم که نمی دانم کیست!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 01:58
+5
مهسا
مهسا
حالا که تمام راه را آمده ام حالا که تا تو هیچ نمانده چقدر دیر یادش آمد خدا که ما قسمت هم نیستیم...!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 01:57
+3
mitra
mitra
وصیت نامه داریوش بزرگ هخامنشی اینک من از دنیا میروم بیست وپنج کشور جزء امپراتوری ایران است. و در تمام این کشور ها پول ایران رواج دارد وایرانیان در آن کشور ها دارای احترام هستند . و مردم کشور ها در ایران نیز دارای احترام هستند. جانشین من خشایار شا باید مثل من در حفظ این کشور ها بکوشد . وراه نگهداری این کشور ها آن است که در امور داخلی آنها مداخله نکند و مذهب وشعائر آنان را محترم بشمارد.اکنون که من از این دنیا می روم تو دوازده کرور در یک زر در خزانه سلطنتی داری و این زر یکی از ارکان قدرت تو میباشد . زیرا قدرت پادشاه فقط به شمشیر نیست بلکه به ثروت نیز هست . البته به خاطر داشته باش تو باید به این ذخیره بیفزایی نه اینکه از آن بکاهی . من نمی گویم که در مواقع ضروری از آن برداشت نکن ، زیرا قاعده این زر در خزانه آن است که هنگام ضرورت از آن برداشت کنند ، اما در اولین فرصت آنچه برداشتی به خزانه برگردان . مادرت آتوسا برمن حق دارد پس پیوسته وسایل رضایت خاطرش را فراهم کن .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 01:45
+5
mina_z
mina_z
فقر چیست؟ میخوام بگویم فقر چیست، فقر چیزی است که همه جا سر می کشد، فقر،گرسنگی نیست،عریانی هم نیست، فقر چیزی را" نداشتن" است،ولی آن چیز پول نیست،طلا و غذا نیست، فقر همان گرد وخاکی است که بر کتابهای فروش نرفته ی یک کتابفروشی می نشیند، فقر ،تیغه های برنده ماشین بازیافت است که روزنامه های برگشتی را خورد میکند، فقر ،کتیبه سه هزار ساله ی است که روی آن یادگاری نوشته اند، فقر ،پوست موزی است که از پنجره یک ماشین به خیابان انداخته می شود، فقر همه جا سر میکشد، فقر ،شب را "بی غذا" سر کردن نیست، فقر،روز را "بی اندیشه"سر کردن است
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 01:44
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ