یافتن پست: #ها

محمد
محمد

من به هر حال که باشم

به تو می اندیشم

تو بدان، تنها این را، تو بدان

تو بمان؛ تنها با من، تو بمان

جای مهتاب

به تاریکی شبها

تو بتاب

من فدای تو،

به جای همه گل ها تو بخند

دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 01:40
+4
maryam
maryam

ﻫﯿــــــﭻ ﮔﺎﻩ ﺩﻭﺳــــﺖ ﺩﺍﺷــــﺘﻦ ﻫــــﺎﯼِ ﭘــــﺮ
ﺩﻟﯿـــــﻞ ﺭﺍ
ﺩﻭﺳـــــﺖ ﻧــﺪﺍﺷﺘـــﻪ ﺍﻡ
ﻣﺜﻠــﺎ ﺍﯾــــﻦ ﻫﺎ ﮐﻪ ﻣﯽ ﮔـــﻮﯾــــﻨـــﺪ
ﻋﺎﺷــــﻖِ ﭼﺸــــﻤﺎﻧـــﺶ ﺷﺪﻡ،
ﯾﺎ ﺩﯾﮕـــــﺮﯼ ﻣﯽ ﮔـــﻮﯾــﺪ:
ﻋﺎﺷـــــﻖِ ﺷــﺎﻧــــﻪ ﻫـــﺎﯾــــﺶ!
ﯾــﺎ ﭼــﻪ ﻣﯽ ﺩﺍﻧــﻢ ﻫﺮﭼـــﻪ!
ﺍﺻﻠــﺎ ﻣﻌﻨـــﯽ ﻧــﺪﺍﺭﺩ
ﻭﻗﺘـــﯽ ﮐﺴـــﯽ ﻣﯽ ﮔﻮﯾـــﺪ ﭼـــﺮﺍ ﺩﻭﺳﺘــــﺶ ﺩﺍﺭﯼ؟
ﺑﺎﯾـــﺪ ﻧﮕـــﺎﻫـــﺶ ﮐﻨـــﯽ
ﻟﺒــﺨــــــﻨــﺪ ﺑــﺰﻧــﯽ
ﻭ ﺑﮕـــﻮﯾـــﯽ
ﭼـــــﻮﻥ
ﺩﻭﺳــــﺘـــــﺶ ﺩﺍﺭﻣـــ...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 23:11
+6
maryam
maryam

گــــاهی وقتا توی رابطــــه ها نیــــازی نیست طرفت بــــهت بگــــه : بـــــــرو !
همینـــکه دیگه لا بــــه لای حرفــــاش دوستــــت دارم نباشــــه !
همینــــکه بــــود و نبود رابطــــتون دیگــــه واسش فرقی نکنـــه !
همینــــکه حضــــور دیگــــران توی زندگیش پر رنگ تــــر از بودن تــــو باشــــه
هــزار بار سنگین تر از کلمــــه ی” بـــــرو ” واست معنــــا پیــــدا میکنــــه
پس بـــرو
قبل از اینکــــه ویرون تــــر از اینی که هستی بشــــی
دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 23:03
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
خُـــــــدایا ...

قسمت و حکمتت رو بگذار..

واسه اونهایی که درکـــــش میکنن...


واسه من ...

لـــــطفا فقـــــط معجزه کن....
دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 22:53
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 22:42
+3
maryam
maryam
ﺗﻠﺦ ﺍﺳﺖ ،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻫﻤﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻨﺪ ﺳﺮﺕ ﺷﻠﻮﻍ ﺍﺳﺖ ،
ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺪﺍﻧﯽ ﭼﻘﺪﺭ ..
ﺗﻨـــﻬﺎﯾﯽ !!!..
دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 22:42
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 22:35
+3
*elnaz* *
*elnaz* *

این روزها

دلم اصرار دارد فریاد بزند!




اما من جلوی دهانش را میگیرم




وقتی میدانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد


دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 22:30
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 22:22
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 22:16
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ