یافتن پست: #ها

*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 22:05
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
خدایا!!
ازت ممنونم که بین این همه غمو تنهایی که من هستم بازم هوامو داری با من هستی..
دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 21:50
+1
محمد
محمد

پیر شدم رفت...


اما نه،


خوب شد،


تمام شد آن "اشتباهاتی" که،


نامشان "جوانی" بود...


دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 18:15
+3
محمد
محمد

چشمان تو تنها چراغ "سبز"یست که مرا "متوقف" کرد..!

دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 17:38
+2
reza
reza
ازت نمیگذرم ن بخاطر خودم
فقط ب خاطر مادرم ک شبهای دلتنگی و بی قراری 
ب حال من گریه میکرد.....
دیدگاه  •   •   •  1393/03/8 - 23:36
+1
reza
reza
شب ها گوشه ی بالشم رو از روی درد گاز میگیرم
توهم از درد گردن اورا گاز بگیر....
دیدگاه  •   •   •  1393/03/8 - 23:31
+1
reza
reza
از همین حالا میگویم خوب حواست را جمع کن
یادت باشد انعام خوبی ب قبر کن بده تا قبرم را بزرگتر و جادار تر از دیگر قبرها حفر کند
می ترسم ک مبادا قبرم جایی برای دل پر از آرزویم نداشته باشد
و من در خانه جدیدم بازم شرمنده دلم شوم....
دیدگاه  •   •   •  1393/03/8 - 23:29
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلتنگ شده ام‏!‏ نمیدانم شاید برای تو ...‏↳‏
شاید برای دیروزهایی ک با تو گذشت
دیدگاه  •   •   •  1393/03/8 - 20:51
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
چرا میگویند ". ها. " نشانه جمع است ؟؟؟!!!!!!

اما وقتی به ". تن. " اضافه کنی

". تنها " خودت می مانی و خودت .
دیدگاه  •   •   •  1393/03/8 - 20:46
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/8 - 20:45
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ