♥ نگار ♥
گوشهایم سنگین نیست.خودم رابه کربودن زده ام.میخواهم وقتی میگویی دوستت دارم آنقدربلندبگویی که همه شهربفهمندبامنی..............
♥ نگار ♥
از سبکِ سوالایی که دخترا تو گوگل تایپ میکنن میشه فهمید
که دنبالِ جواب نیستن، میخوان گوگل باهاشون همدردی کنه
مثلا تایپ میکنن:
من هارد دیسکِ اکسترنالم و که وصل میکنم به لپتاپ قرمزم
اون چراغ سبزش دیگه روشن نمیشه!
و توقع دارن گوگل جواب بده :
الهی بمیرم،چرا خو ؟؟!؟
♥ نگار ♥
رفتیم نمایشگاه كتاب...
فروشندها كه خوشگل بودن......كتابارو زیاد دقت نكردم
♥ نگار ♥
بدترین حالت اینکه تنها بشینی صندلی پشتی ماشین یه تازه عروس دوماد
یعنی حالت از این همه حرفای لوس به هم می خوره
آخه تاحالا تجربه نکردی نمیدونی چی میگم
♥ نگار ♥
چیه چیزی شده ؟ چرا ساکتی ؟
دوس داری انتحاری بزنم یا آر پی جی !؟
( TNT2afm یکی از رپر های پاکستان )
♥ نگار ♥
به گفته ی دانشمندان :
برای داشتن زندگی ایده آل زنی داشته باش که شادباشه،زنی داشته باش که مورداطمینان باشه.،زنی داشته باش که ازبودنش لذت ببری.،وزنی که کدبانو باشه..درضمن خیلی مهمه این چهارزن ازهم بی خبرباشند.